וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד: "מחכה לשחזר את היכולת המוכרת שלי, ברמות הכי גבוהות"

21.9.2023 / 11:35

הבלם הוצג מחדש בהפועל חיפה: "יואב כץ ורוני לוי עשו הכל כדי שאחזור, אני מעריך את זה". המאמן: "מאוד מרוצה מהסגל"

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

הפועל חיפה פתחה את העונה בכושר מצוין, ואתמול (רביעי) קיבלה תוספת כוח לאחר החתימה של חאתם עבד אלחמיד בקבוצה. הבלם בן ה-32 שעזב את הפועל באר שבע וחזר לקדנציה שנייה בקבוצה, התראיין לקראת המשחק נגד הפועל חדרה (שבת, 19:30).

"אני שמח מאוד להצטרף למועדון ולחזור אחרי שהיה לי כיף וטוב בשנה שעברה, למרות המצב המשפחתי שהיה לי. כולם קיבלו אותי בצורה הכי מדהימה שיש", אמר אלחמיד. "יואב עשה הכל כדי שאגיע ולרוני כמובן שרצה אותי מאוד ונלחם עליי חזק. אני מעריך את זה. אני רוצה לחזור ליכולת שלי שכולם מכירים, ברמות הכי גבוהות שיש".

אלחמיד הוסיף: "יש פה שילוב יפה של שחקנים צעירים ונמרצים לצד וותיקים מנוסים. נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים ובשביל להצליח, כי זו עונה היסטורית בשביל המועדון".

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
שוב בכרמל. אלחמיד/מאור אלקסלסי

רוני לוי אמר: "אני מאוד שמח שחאתם הצטרף. הוא שחקן עם הרבה ניסיון והרבה איכות, ומגיע כל הכבוד ליואב שצירף שחקנים איכותיים שיוסיפו לנו הרבה מאוד. אני מאוד מרוצה מהסגל ובטוח שאפשר לעשות דברים יפים".

לקראת המשחק מול הפועל חדרה אמר המאמן: "חדרה קבוצה מנוסה בליגת העל ואני מצפה למשחק קשה מול יריבה קשה ולוחמנית. הדרך שלנו מאוד חיובית וטובה, גם בהתקפה. אני מקווה שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully