וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הכניסה בכיאל: ג'ימי אלכסיס הורחק לשישה משחקים בפועל

21.9.2023 / 11:30

עונש כבד מאוד לקשר/בלם הפועל פתח תקוה, שהורחק במחזור הפתיחה נגד בני סכנין: "על מנת למנוע מקרים כאלו, זה מחייב רף ענישה תואם ומרתיע". במועדון הודיעו שיערערו על הההחלטה

תקציר: הפועל פתח תקוה - בני סכנין 1:1/ספורט1

עונש כבד מאוד לג'ימי אלכסיס בעקבות הכניסה בבירם כיאל והאדום שספג במחזור הפתיחה נגד בני סכנין. שחקן הפועל פתח תקוה הורחק היום (חמישי) לשישה משחקים (כולל משחק ההרחקה בפועל) על ידי ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל. כזכור, אלכסיס גלש לרגלי כיאל במחצית הראשונה ופצע את קשר סכנין. הוא קיבל כרטיס צהוב על ידי השופט, אבל אחרי צפייה במסכי ה-VAR הצהוב הומר לאדום.

בפסק הדין שלו כתב הדיין נועם ליובין כי "אין להתעלם מעוצמתה ותוצאותיה של הפגיעה ומעצם העבירה שבוצעה באופן ברוטאלי ומן הצורך למנוע משחקנים לנהוג כפי שנהג הנאשם ואף לנקוט במידת הצורך בכפל זהירות, על מנת למנוע מקרים כאלו, דבר המחייב רף ענישה תואם ומרתיע".

שופט הכדורגל גל לוי מרחיק את ג'ימי אלכסיס שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
עונש כבד מאוד. ג'ימי אלכסיס/דני מרון

הדיין גם דחה על הסף בדיון שנערך אתמול את הטענות של אנשי הפועל פתח תקוה על כך שכיאל נפצע בצורה חמורה בגלל שסבל מפציעה קודמת באותו מקום וטיעון נוסף לפיו ג'ימי סובל מאפליה עקב היותו שחקן זר. אלכסיס הרצה כבר עונש אוטומטי נגד מכבי נתניה (4:1) ויחמיץ בשל העונש גם את המשחקים נגד הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים, הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד. במועדון אגב, הודיעו שיערערו על ההחלטה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully