וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני סגירת החלון: ניסיונות לשדך את תומר חמד לבית"ר ירושלים

19.9.2023 / 16:40

יממה לפני שלא ניתן יהיה יותר לבצע העברות עד חודש ינואר, נבחנת האפשרות שהחלוץ יעבור מהפועל באר שבע לבירה. יוסי אבוקסיס מעוניין בצירוף שחקן התקפה, אך קיימת התלבטות בעקבות העלויות הכרוכות בצירופו

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:2/ספורט1

בשעות האחרונות נעשים ניסיונות לשדך את תומר חמד לבית"ר ירושלים, כשנותרה יממה עד סגירת חלון ההעברות בישראל. המאמן יוסי אבוקסיס רוצה לצרף חלוץ נוסף, אך בשלב זה במועדון מתלבטים בנוגע לחמד, בעקבות העלויות הגבהות הכרוכות בצירופו והשאלה לגבי היכולת שלו לסייע לקבוצה.

כידוע, הפועל באר שבע מצדה תשמח להשתחרר מחמד בן ה-36, ששותף העונה במסגרת המקומית רק במשחק אחד בגביע הטוטו וגם אתמול נגד הפועל תל אביב כלל לא נכלל בסגל וצפה בחבריו מסיימים בתיקו שני ברציפות.

תומר חמד, חלוץ הפועל באר שבע. לירון מולדובן
חמד ביציע בטרנר. בקרוב בבירה?/לירון מולדובן

ועוד בבירה: טרזייה תומא ונציגיו ממשיכים בשיחות עם בית"ר, כאשר השחקן עדיין מעוניין להישאר בקבוצה ולסיים את העונה בשורותיה. בבית"ר מעוניינים שיחתום על חוזה חדש וייתכן שהדברים ייגררו אל מעבר לסיום החלון, מכיוון שלבית"ר אין לחץ של זמן במקרה וכך או אחרת הוא חלק מהסגל.

יש לציין שאם לא יצורף שחקן לחלק הקדמי, טימוטי מוזי עשוי להישאר ולהוות גיבוי גם בעמדת המגן לבן ביטון, בעיקר לאור העובדה כי הקבוצה תשחק גם בשיטה של שלושה בלמים לאורך העונה. עמית כהן עדיין בשיחות להתרת חוזהו עד מחר על מנת להיות שחקן חופשי, כאשר בני יהודה מעוניינת במגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully