וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מסופקת: "גם ב-11 שחקנים קשה להביא נקודה מטרנר"

19.9.2023 / 7:05

האדומים מרוצים מהנקודה מול הפועל ב"ש ומביטים אל הדרבי: "משחק שיכול לסדר את העונה". ניסיונות אחרונים לצרף שחקן נוסף לפני תום החלון

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב סיימה את ה-0:0 בטרנר אמש (שני) שבעת רצון מתוצאת התיקו, בעיקר לאור העובדה כי הקבוצה הייתה בעשרה שחקנים כשני שליש מהמשחק. שחקנים בקבוצה הודו בסיום כי "גם ב-11 שחקנים קשה להביא נקודה מטרנר, באר שבע היו בטירוף לניצחון, שיחקו אגרסיבי במקסימום ולא היה פשוט בכלל, ברור שזובאס גם הציל אותנו אבל כולם פה נתנו הכל".

האדומים לא היו טובים בחצי השעה הראשונה, וכשנכנסו לעניינים מהר מאוד נותרו עם עשרה שחקנים לאור הרחקת אל-ים קנצפולסקי ועברו לסגור את המשחק, בניגוד לתכנון. ההחלטה לפתוח עם עמרי אלטמן שעדיין אינו בכושר מלא על חשבונו של מאוויס צ'יבוטה, שהיה השחקן הטוב ביותר בניצחון נגד מכבי נתניה, נראית תמוהה, אך במועדון הסבירו כי השחקן נשמר להמשיך המשחק בו הגנת באר שבע הייתה אמורה להתעייף. עם זאת, הכרטיס האדום שיבש את התכניות.

אור בלוריאן זכה למחמאות וכך גם אור ישראלוב שחזר אחרי פציעה. במועדון אמרו על האדום של קנצפלוסקי: "כשאתה עם צהוב לא נופלים ככה לרגליים של שחקן, במיוחד ששי אליאס כבר ברח, פאול טיפשי". הקשר ייעדר מהדרבי התל אביבי ביום שלישי הבא. בשלב זה אין שינוי בהחלטה בנוגע לשערים 4-5 וישנו חשש גדול מההשלכות. השחקנים מדברים על הדרבי כ"משחק שיכול לסדר את העונה" אך מודעים ליכולתה של היריבה ואומרים: "זה רק משחק אחד, אבל תמיד ההשלכות שלו קיצוניות על ההמשך. בגלל זה החשיבות שלו כך כך גדולה עבורינו".

דן איינבינדר לצד אלן אוז'בולט הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הפנים לדרבי. איינבינדר ואוז'בולט/לירון מולדובן

במועדון עדיין מגששים בניסיונות לצרף שחקן נוסף על סף תום החלון ומודים כי בשלב זה אין התפתחויות ממשיות, אך עד מחר ב-19:00 הכל פתוח. נכון לאתמול, זוהר זסנו צפוי לעבור להפועל באר שבע או להישאר ב-מ.ס אשדוד ואינו רלוונטי להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully