וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתלהבת מסורו: "הוא משחק כמו שני שחקנים באמצע"

19.9.2023 / 6:48

במועדון מאושרים מהקשר שנכנס במחצית: "אם ככה הוא נראה כשהוא לא בכושר מלא, אפשר להיות אופטימיים". מחמאות גם לפריידיי ("כשהוא רוצה הוא מהחלוצים הטובים בליגה"), אנחת רווחה מהמינוס שנסגר: "ישב בבטן, בלב, בכל פינה בגוף"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:2/ספורט1

בבית"ר ירושלים שמחו יחד עם 15 אלף אוהדים לאחר הניצחון אמש (שני) 0:2 על הפועל חדרה. לראשונה העונה הקבוצה לא ספגה, לראשונה העונה היא עם מאזן נקודות חיובי, כמו בשנה שעברה היא מקבלת תפוקה ראויה מהשלישייה הקדמית, ומעל הכל, היא קיבלה את איסמעילה סורו, שנכנס במחצית השניה והביא לשינוי במשחק.

בבית"ר החמיאו לסורו בסיום ואמרו: "היה שווה לחכות לו ולשלם לו שכר גבוה כי הוא עושה את ההבדל, הוא משחק כמו שני שחקנים באמצע. אם ככה הוא נראה כשהוא לא בכושר מלא, אפשר להיות רגועים". במועדון הוסיפו ואמרו: "הקבוצה עדיין לא מחוברת כמו שכולם רוצים אבל רואים כמה פוטנציאל יש לה, אנחנו צריכים להיות טובים יותר משנה שעברה". על פרד פריידיי אמרו: "כשהוא רוצה הוא טופ חלוצים בליגה הזאת, וזה אומר הכל".

אמנם מדובר רק בשני ניצחונות רצופים, אך סגירת מינוס 4 נקודות, לצד הפסד במחזור הפתיחה, הביא חלק מהשחקנים להודות: "המינוס הזה ישב בבטן, בלב, בראש, בכל פינה בגוף, זה מטריף ומלחיץ וכל הכבוד לכולם כאן שסגרנו את זה מהר, זה אופי של קבוצה שיביא לנו עוד הרבה בהמשך".

אופיר קריאף המשיך לשמור על יכולת טובה באמצע והועדף על פני דני הוצ'קו במחצית השניה, עדי יונה נראה טוב יותר מדור מיכה, לי און מזרחי שנכנס הוסיף הרבה אנרגיות בצד שמאל, ובבית"ר מאמינים שיקבלו מהשניים האחרונים לא מעט העונה. גיורגי מורוזוב שנפגע וקרסולו התנפח אמור לנוח מספר ימים בתקווה שיהיה כשיר למשחק עם בני ריינה במחזור הבא.

איסמעילה סורו בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בעל הבית החדש. סורו/ברני ארדוב
פרד פריידיי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כשהוא רוצה, הוא מהטובים בליגה. פריידיי/ברני ארדוב

ועם כל האופטימיות בבירה, קשה היה להתעלם מהמחסור של שחקנים מהירים באגפים והעובדה כי כאשר פריידיי ומיירון ג'ורג' משחקים יחד, אין שום אלטרנטיבה התקפית על הספסל, מה שעלול לעלות לקבוצה ביוקר בהמשך. במועדון היו רוצים לצרף שחקן כנף אך לא בטוח שיצליחו, או שיתפשרו על ג'וזף אדה הניגרי. יוסי אבוקסיס סיפר אתמול כי היה רוצה לצרף עוד חלוץ, אם כי גם במקרה הזה, אין יותר מדי אופציות.

בבית"ר לקחו אתמול בחשבון את האפשרות שטרזייה תומא יישאר, בדומה לטימותי מוזי, ובכך ייסגר הסגל, אך הדברים נזילים. במועדון רצו לצרף שחקן הגנה לעמדת המגן או הבלם, כאשר גם האופציה שאדי גוטליב יעזוב ברגע האחרון על הפרק. עמית כהן בשיחות על התרת חוזהו לפני תום החלון, בתקווה להגיע איתו לסיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully