וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואסיליס ספאנוליס צפוי להתמנות למאמן נבחרת יוון

18.9.2023 / 17:12

דימיטריס איטודיס סיים את תפקידו באופן רשמי אחרי הכישלון באליפות העולם. כוכב העבר, שהחל לאמן לפני שנה בלבד, הוא המועמד המוביל לזכות בתפקיד לקראת הקמפיין הקדם אולימפי

מחוץ לקווים, 18.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

רק לפני שנתיים פרש ואסיליס ספאנוליס ממשחק, וכעת הוא עומד בפני מינוי מוקדם ויוקרתי: מאמן נבחרת יוון. כוכב העבר הוא המועמד המוביל לתפקיד וצפוי להחליף את דימיטריס איטודיס. התאחדות הכדורסל היוונית הודיעה היום (שני) על סיום דרכו של איטודיס, שנה לפני סיום חוזהו המקורי. מאמן פנרבחצ'ה הובא כתקווה גדולה לקראת שלוש שנים עמוסות - יורובאסקט 2022, גביע העולם 2023 והמשחקים האולימפיים 2024 - אבל לא יזכה להשלים את הפרויקט.

אשתקד הודחו היוונים ברבע הגמר האירופי, למרות נוכחותו של יאניס אנטטוקומפו,שהוכתר למלך הסלים של הטורניר (29.3 נקודות). מוקדם יותר החודש הם הודחו כבר בשלב הבתים השני באליפות העולם, וכעת מפנה איטודיס את הבמה לחניכו בעבר בפנאתינייקוס.

בשל התוצאה העגומה בגביע העולם יוון עדיין לא הבטיחה את מקומה באולימפיאדת פריז בשנה הבאה. היא מתכוונת להגיש את מועמדותה לארח את הטורניר הקדם אולימפי באתונה, ומקווה שאנטטוקומפו ישחק כדי לסייע לה בהשגת המטרה.

מאמן פריסטרי ואסיליס ספאנוליס. ליגת האלופות, אתר רשמי
קפיצת מדרגה. ספאנוליס/אתר רשמי, ליגת האלופות

אולימפיאקוס נפרדה באופן רשמי מספאנוליס בסוף השבוע האחרון, והפרישה את הגופייה מספר 7 שאותה לבש במשך 11 שנים. בקרוב הוא יפתח את עונתו השנייה כמאמן פריסטרי. אשתקד, בבכורה שלו, הוביל את הקבוצה לגמר הגביע היווני ולסדרה בת חמישה משחקים מול פאו בחצי גמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully