וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת מהמינוס, ולפתור את הפלונטר בסגל: יומיים חשובים לבית"ר

18.9.2023 / 10:30

הירושלמים רוצים ניצחון על חדרה (20:00, ספורט2) שיעלה אותם למאזן חיובי לפני שיתפנו לטיפול בסוגיית הזר השישי. ההחלטה בנוגע לאדה תשפיע על תומא ומוזי

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

בית"ר ירושלים תארח הערב (שני, 20:00, ספורט2) את הפועל חדרה במשחק רדיוס בבלומפילד בתקווה להשיג ניצחון שיוציא אותה מהמינוס שמלווה אותה בעקבות אירועי גמר הגביע. פרד פריידיי ומיירון ג'ורג' יפתחו בחוד (פריידיי יותר באגף), אופיר קריאף תורגל בקישור יחד עם דני הוצ'קו, ודור מיכה מתוכנן לפתוח לפניהם.

בית"ר תארח את המשחק הערב בשיתוף עם עמותת ה.מ.ה (העצמה מתוך הקשבה), שמשמשת כאירגון חירום בזמן אמת לטיפול וסיוע מיידי במקרים של תינוקות, ילדים ונוער החווים אונס, אלימות, תקיפה מינית, אובדנות, הזנחה והתמכרות לסמים ואלכוהול. במועדון קראו לאוהדים להצטייד הערב במשחק ילדים כלשהו, שיועבר לתרומות לארגון.

בבית"ר יקבלו החלטות סופיות עד מחר בנוגע למשבצת הזר השישי. טרזייה תומא עדיין רשום כזר שישי וגם האפשרות שיישאר עדיין נמצאת על הפרק. יחד עם זאת, אם יוסי אבוקסיס יחליט לצרף את ג'וזף אדה הניגרי, תומא יוקפא.

דור מיכה בית"ר ירושלים לצד נאור סבג הפועל חיפה. ברני ארדוב
מיועד לפתוח. דור מיכה/ברני ארדוב

טימו מוזי שמחפש קבוצה, עשוי להישאר אם אדה לא יצורף. אדי גוטליב יישאר לפחות עד ינואר והסיכויים שיעזוב ברגע האחרון של החלון ויצורף בלם אחר, נמוכים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully