וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה שוב בקשת הפועל תל אביב: "קוראים לגורמים בכירים להתערב"

14.9.2023 / 23:10

נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל סירב לדחיית ריצוי העונש של סגירת שערים 4-5 בדרבי, האדומים הגיבו: "נתקלנו בחומה בצורה"

מחוץ לקווים, 14.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אמנון סטרשנוב, נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, החליט לדחות הערב (חמישי) את בקשת הפועל תל אביב לדחיית ריצוי העונש בדבר סגירת שערים 4-5, למרות המלצה מנומקת ממשטרת ישראל שהתריעה על סכנה מוחשית לבאי הדרבי מול מכבי תל אביב אותו מיועדים האדומים לארח במחזור הרביעי בעוד 12 ימים.

מהפועל תל אביב נמסר: "בפניות שהגשנו, ציפינו לקבל התייחסות מבית הדין לטיעונים וחוות הדעת שהוגשו, אך נתקלנו בחומה בצורה, תוך התעלמות מוחלטת מהסיטואציה המורכבת. יש לציין כי בניגוד למה שנרמז בהחלטותיו של נשיא בית הדין, הנושא הבטיחותי הינו הגורם היחיד שעומד לנגד עינינו - ואנו קוראים מכאן לגורמים הבכירים בענף להתערב ולפעול לשינוי ההחלטה".

זו הפעם השלישית שנדחה הערעור של הפועל תל אביב, וסטרשנוב כתב בהחלטתו: "קראתי את מכתבו של מפקד מרחב איילון ולא מצאתי כי הוא מצדיק שינוי משתי החלטותיי הקודמות, על נימוקיהן המפורטאים. לפיכך, הבקשה נדחית בפעם השלישית, וכולי תקווה שגם האחרונה".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

כזכור, הפועל תל אביב נענשה בסגירת היציעים בהם יושב הגוש המעודד בשני משחקי הבית הראשונים לעונה זו, נגד מכבי נתניה ומכבי תל אביב. יש לציין שמול נתניה אושרה כניסת נשים וילדים לשערים 4 ו-5 על ידי נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות, אולם לקראת הדרבי לא התקבלה החלטה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully