וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ולקאניס: "אולי יהיו הפתעות עד סוף חלון ההעברות"

14.9.2023 / 11:12

אחרי רישומו של סגל כישראלי, הפועל תל אביב תנסה למצוא זר שישי צעיר. במועדון מתריעים לקראת הדרבי: "יש סכנה ממשית"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

אחרי רישומו של גייב סגל כישראלי, הפועל תל אביב בודקת אפשרות לצרף שחקן זר עד סגירת חלון ההעברות ב-20 בספטמבר. בקבוצה רשומים כרגע חמישה זרים והמחשבה היא על זר שישי שיהיה כדורגלן צעיר ויגיע כהשקעה לטווח ארוך.

במועדון התקבלה החלטה לא לצרף שחקן זר לקבוצת הנוער, בתקוה לקבל מענק של מיליון שקלים ממשרד הספורט - מתווה שעדיין לא אושר. לקשר הצעיר מילארדו אסרט יש אישור מיוחד וזמני ממשרד הפנים לשחק כישראלי ולכן הוא לא ייחשב כזר. על פי הנחיות משרד הספורט, אם המתווה יאושר, בשביל לקבל מענק קבוצות יוכלו לרשום עד שישה זרים, כולל הנוער.

במועדון עדיין מתקשים לקבל את החלטת בין הדין בערעור על סגירת שערים 4-5 בדרבי. התקווה בהפועל תל אביב היא שהלחצים שמפעילה המשטרה בענין יישאו פרי. גורם במועדון אמר אתמול: "אף אחד לא מחפש הנחות על העונש. יש כאן סכנה ממשית שאינה בשליטה, אנחנו לא נרוויח מזה יותר כסף, פשוט יימנע אסון".

מאמן הפועל תל אביב מייקל ולקאניס. ברני ארדוב
כרגע הפועל תל אביב עם חמישה זרים. ולקאניס/ברני ארדוב

מייקל ולקאניס אמר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני: "אני חושב שבחודשיים האחרונים הפתענו עם כמה החתמות ולפעמים כשלא מצפים, פתאום משהו קורה. לא נחתים סתם שחקן זר, רק אם נמצא מישהו שמתאים לנו. מי יודע, אולי יהיו הפתעות".

על הפועל באר שבע: זו יריבה חזקה שמשחקת כדורגל טוב. היא משחקת כדורגל התקפי מאוד, בעיקר בבית וזה אתגר. באופן כללי מצפה לנו חודש של אתגרים גדולים וגם הרבה הזדמנויות".

על הדרבי ב-26 בספטמבר: "אנחנו לא מדברים על הדרבי, יש עוד הרבה זמן ובכל מקרה אנחנו מתכוננים רק להפועל באר שבע. מהיום הראשון שלי כאן אני שומע על הדרבי ועל החשיבות שלו. יש לנו את האוהדים הכי טובים וקולניים בישראל וגם אם יש יציעים סגורים, אני בטוח שנשמע אותם והם ידחפו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully