וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומא לא יישאר בבית"ר ירושלים, ג'וזף אדה ייבחן עוד מספר ימים

14.9.2023 / 6:59

בשל התנהלותו, הקשר יעזוב בלי קשר לצירוף זר שישי. הניגרי עשוי להיכנס למשבצת הזו, לאחר שהשתתף במשחק אימון נגד הנוער. חומרת הפציעה של אדי גוטליב תתברר בקרוב

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

שבוע לסיום חלון ההעברות ובבית"ר ירושלים מנסים לסגור את הסגל. הקשר הניגרי ג'וזן אדה ימשיך להיבחן במשך מספר ימים נוספים ולאחר מכן תתקבל ההחלטה לגביו. בלי קשר לאדה, במועדון קיבלו החלטה לנסות ולהיפרד מטרזייה תומא. בשל התנהגותו של השחקן, בשלב זה אין כוונה להשאירו גם אם לא יצורף זר שישי.

אדי גוטליב יעבור בדיקה לבירור חומרת הפציעה במפשעה. הבלם עבר פציעות דומות מספר פעמים בהפועל תל אביב ובדרך כלל נזקק לפחות לחודש החלמה, כך שקשה להאמין שתהיה קבוצה שתרצה לקלוט אותו והוא צפוי להישאר לפחות עד ינואר, מה גם שלבית"ר אין כרגע אופציה לבלם אחר במקומו.

לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל חדרה, בקבוצה מאמינים כי תגיע כמות גדולה יותר של אוהדים מזאת שהגיעה נגד הפועל חיפה, ומצפים לקרוב ל-20 אלף איש בבלומפילד. איסמעילה סורו השתתף אתמול במשחק אימון נגד קבוצת הנוער והוכנה עבורו תכנית חזרה לעניינים. עדיין לא ברור אם יוכל לפתוח ביום שני.

טרזייה תומא שחקן בית"ר ירושלים כובש. מאור אלקסלסי
ההתנהגות הכריעה. תומא/מאור אלקסלסי
ערב הגאלה של הורי שחקני מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בית"ר גם חושבת על העתיד. ערב הגאלה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אמש ערך המועדון ערב גאלה מיוחד באולם "זאפה" בירושלים להורי מחלקת הנוער, ובו נושא המנכ"ך כפיר אדרי דברים: "במהלך השנה האחרונה השקענו הכל כדי לייצב את המועדון. אנחנו עכשיו בדרך למעלה, כששאחת המטרות העיקריות שלנו היא מחלקת הנוער. ברק (אברמוב) הצהיר לא פעם שהדבר החשוב ביותר במועדון הוא שהמחלקה תעבוד כמו שצריך ותתן מענה ראוי למועדון בסדר גודל כזה. אז הוספנו השנה הרבה תקנים למחלקה, המשכנו ציוד מתקדם, הן במגרש והן טכנולוגית, ואנחנו לא נעצור כשהמטרות לכל מאמן ברורות".

אדרי הוסיף ואמר: "בגילאים הצעירים אני מצפה לראות את כולם משחקים ברוטציה, וכשמגיעים לגילאים קצת יותר גדולים, שם התחרות צריכה להיות יותר גדולה. אנחנו מסתכלים על כך מראיה שהרבה פעמים ילדים מתפתחים בצורה שונה וילד יכול לפרוץ גם בשלב מאוחר יותר. אנחנו נעשה הכל על מנת לתת לכל ילד כאן את ההרגשה שהוא יכול לצמוח ובעיקר לקבל כאן ערכים.

"צריך לזכור שהאחריות היא גם עליכם ההורים. גם אני, כשהבת שלי מופיעה ונמצאת בשורה האחרונה, לא אוהב את זה, אבל מקבל את זה. אותו דבר כאן. אנחנו חייבים לקבל את העובדה שיש רק מספר שחקנים שיכולים להיות על הדשא ברגע נתון, ובעיקר להראות דוגמה לילדים שלנו. אני מאחל לכולכם שנה טובה ומתוקה, ואני בטוח שהחזון של ברק לגבי המחלקה, שהוא רוצה לראות אותה חזקה ומשמעותית יעבור במלואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully