וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שחקנים, מאותה נבחרת: המשולש הסקסי ששיגע את איטליה

14.9.2023 / 0:04

כאשר מתיאה זקאני עמד לצד ניקולו זאניולו בהרכב הנבחרת, באיטליה נזכרו שוב בפרשה שעוררה מתיחות על רקע הרומן עם המשפיענית הלוהטת

תקציר: צפון מקדוניה - איטליה 1:1/ספורט1

משולש אהבה יצר פרשייה פיקנטית באיטליה בימים האחרונים, על רקע שיתוף הפעולה בהרכב של שני שחקנים: מתיאה זקאני וניקולו זאניולו.

הכל החל בשבת, כאשר איטליה אכזבה וסיימה ב-1:1 מול צפון מקדוניה, ומאמן האזורי לוצ'יאנו ספאלטי החליט לבצע מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק מול אוקראינה בסן סירו. זה אכן עבד, ואיטליה ניצחה 1:2 הודות לצמד של דוידה פראטזי שהעלה אותה למקום השני בבית.

שחקני נבחרת איטליה. Claudio Villa, GettyImages
נאלצו לשתף פעולה. זקאני וזאניולו/GettyImages, Claudio Villa

עם זאת, באיטליה העריכו שהחגיגות בחדר ההלבשה היו מעט "מביכות" עבור שני שחקנים מה-11 הפותחים, בגלל חיי האהבה שלהם מחוץ למגרש. שחקן הכנף בן ה-28 של לאציו, מתיאה זקאני, שרשם הופעה שלישית בנבחרת, נשוי למשפיענית קיארה נאסטי, שבמקרה היא כעת האקסית של ניקולו זאניולו שחקן אסטון וילה.

נאסטי וזאניולו נפרדו ב-2021, וזמן קצר לאחר מכן התפרסם שהיא יוצאת עם עמיתו האיטלקי. בני הזוג הפכו להורים בנובמבר, והתחתנו חודשיים לאחר מכן.

אבל משולש האהבה עלה לכותרות במאי 2022, כאשר אוהדי רומא, היריבים המרים של לאציו, קראו מהיציע "הבן של זקאני הוא של זאניולו!" בניסיון להקניט את היריב, במהלך חגיגות ניצחון בליגה האירופית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קיארה נאסטי. אינסטגרם, @nasitlove, צילום מסך
קיארה נאסטי/צילום מסך, אינסטגרם, @nasitlove
קיארה נאסטי. אינסטגרם, @nasitlove, צילום מסך
קיארה נאסטי/צילום מסך, אינסטגרם, @nasitlove

צילומי הטלוויזיה הראו את זאניולו צוחק במהלך שירת הקהל, אם כי לא הוכח בוודאות שהוא צחק רק בגלל מילות הגנאי. בכל אופן, זה הוביל ללא מעט כותרות, ונאסטי נאלצה לבטל את אפשרות התגובות בחשבונות שלה ברשתות החברתיות.

גם זאניולו וגם זקאגי זומנו לסגל איטליה על ידי המאמן דאז רוברטו מנצ'יני למשחק מול ארגנטינה כמה ימים לאחר מכן. עם זאת, זאניולו פרש מהסגל, וזה הוביל לדיווחים על מתיחות בינו לבין זקאני למרות הטענות שהייתה לו פציעה בקרסול, לכאורה.

קיארה נאסטי, אנחלה נאסטי. אינסטגרם, @nasitlove, צילום מסך
שתיהן עם כדורגלנים. האחיות נאסטי/צילום מסך, אינסטגרם, @nasitlove

זאניולו עזב את רומא לגלאטסראיי בעסקה של 13 מיליון ליש"ט בפברואר, אך עבר לאנגליה כדי להצטרף לאסטון וילה בהשאלה הקיץ. האיטלקי שיחק רק 42 דקות עד עתה בפרמיירליג. עם זאת, התמונה שלו במדי נבחרת איטליה סמוך לזקאני הייתה מספיק בשביל האיטלקים להיחזכר בפרשה, ולהחזיר אותו לכותרות.

אגב, גם אחותה הצעירה של נאסטי, אנחלה נאסטי, יוצאת עם כדורגלן, ריקרדו סוטיל מפיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully