וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב: "הכנסתי את היד לכיס כדי שתהיה קבוצה טובה"

13.9.2023 / 15:56

בעלי בית"ר ירושלים בטקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה: "השנה חרגתי ממה שציפיתי, עם ההצלחה באה הציפייה ממני כבעלים ומהשחקנים והצוות המקצועי לעשות עוד צעד קדימה". אופיר קריאף: "שנה ראשונה שאנחנו פותחים בלי חוסר ודאות"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

בית"ר ירושלים ערכה היום את הרמת הכוסית לכבוד ראש השנה. אחרי הקיץ הסוער שעבר על המועדון בשנה שעברה, הקיץ היה שקט יותר - על אף המאבק המשפטי בכל הנוגע לביזוי טקס קבלת גביע המדינה - והבעלים ברק אברמוב בירך: "חג שמח, שנה טובה. בשנה שעברה בזמן הזה באנו לפה להרמת כוסית לשנה החדשה והמצב לא היה טוב, הייתה עננה סביב המועדון ותוצאות לא טובות, אבל אמרתי שאני מאמין בצוות המקצועי ובשחקנים. עכשיו, עם ההצלחה באה הציפייה ממני כבעלים ומהשחקנים והצוות המקצועי, לעשות עוד צעד קדימה.

"השנה חרגתי ממה שציפיתי, הכנסתי את היד לכיס כדי לעשות קבוצה יותר טובה, תקציב השחקנים עלה ויש קהל שמצפה מאיתנו, נבוא צנועים וביחד ורק ככה נעשה הצלחה", המשיך אברמוב, "אני רוצה שהמועדון הזה יהיה מחוייב לצבא האוהדים שלנו, אנחנו חייבים עבור הקהל שלנו לעשות הכי טוב שאפשר, המועדון הזה המקום שלו בטופ של הכדורגל הישראלי. מקווה שנעשה שנה טובה ומוצלחת, תודה לראש העיר, התקציב שהעמדת לחידוש הדשא בבית וגן כבר הושג, תודה לראש העיר שמראה כמה בית"ר חשובה לו. תודה לכפיר אדרי ליוסי ולכל הצוות שלו, לספונסרים שמלווים אותנו ולנציגי האוהדים שבלי האוהדים אין מועדון. מאחל אחדות בתוך המדינה שלנו, יאללה בית"ר".

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"חרגתי ממה שציפיתי, הכנסתי את היד לכיס כדי לעשות קבוצה יותר טובה"/מאור אלקסלסי

הקפטן אופיר קריאף הוסיף: "שנה ראשונה שאנחנו פותחים בלי חוסר וודאות ויש ציפיות מאיתנו ונעשה הכל בכדי לעמוד בציפיות. בעזרת השם נמשיך את הסוף של העונה שעברה, בהצלחה למחלקת הנוער שבעזרת בשנה יחיו אותה מחדש".

לטקס הרמת הכוסית הגיע גם ראש העיר משה ליאון: "כיף להיות כאן, שנה טובה מאוד לדעתי עברה על בית"ר. ברק, ידענו עליות ומורדות, אבל אני רוצה להודות לבעל המועדון, האיש היקר ברק אברמוב, שמגיעות לו הרבה מחיאות כפיים. אני זוכר שבשנה שעברה לא ידענו מה קורה עם בית"ר וסיימנו עם גביע. הכל בזכות ברק, הצוות המקצועי והשחקנים. ברק,ע ברתי איתך כמה דברים וגיליתי שיש לך אופי, אני גאה בך כל כך, שמח שיש לבית"ר בעלים כמוך והבאת את בית"ר לגביע, אף אחד לא היה חולם על זה בראש בשנה שעברה. חיזקתם את הקבוצה בזמן האחרון, אני עוקב וזה חשוב לי ולעיר. ירושלים אוהבת אתכם בית"ר, בכל מקום שואלים אותי מה עם בית"ר. אתם אחראים למצב הרוח של העיר. מאחל לכם בהצלחה, שתמשיכו להביא לנו כבוד לעיר ושתצליחו בליגה ובהחיים הפרטיים. בהצלחה בכל".

עוד בוואלה!

יורד ללאומית: גידי קאניוק חתם לשנתיים בהפועל רמת גן

לכתבה המלאה
טימו מוזי בית"ר ירושלים. אבי רוקח
גם הוא צפוי לעזוב. מוזי/אבי רוקח

בצד המקצועי, בבית"ר עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנוגע לשחקן הכנף הניגרי ג'וזף אדה, שהשתתף היום במשחק אימון נגד קבוצת הנוער. בכל מקרה, אם יוסי אבוקסיס יחליט לצרפו, במועדון יצטרכו להקפיא את טרזייה תומא או להגיע איתו להבנות על שחרור.

בבית"ר ירושלים עסוקים גם בדילול הסגל. טימו מוזי ייצא להשאלה עד לתום החלון. גידי קאניוק השלים היום את המעבר להפועל רמת גן ומירון טל ישחק בעונה הקרובה בבית"ר נורדיה. מצבו של אדי גוטליב לא ברור גם בשל האלטרנטיבות המעטות וגם בגלל פציעה במפשעה ממנה סובל הבלם. בכל מקרה, גוטליב מאוכזב ממעמדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully