וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבך: בירם כיאל עדיין מאושפז, ייתכן שיצטרך לעבור ניתוח רביעי

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 12:09

קשר סכנין עדיין לא שוחרר מבית החולים: "ימים קשים". הסיבה למורכבות הפציעה: לכיאל הייתה פלטינה במקום הפציעה, והשבר לא נסגר

פציעתו הקשה של בירם כיאל במשחק בין בני סכנין להפועל פתח תקוה/ספורט1

קשרה של בני סכנין בירם כיאל עדיין מאושפז בבית החולים רמבם, וייתכן שהוא יצטרך לעבור ניתוח נוסף. השחקן שכבר עבר שלושה ניתוחים בתוך שבוע נמצא עדיין בתוך ההליך הרפואי בעיקר בשל העובדה שהאזור בו הוא סובל משבר לא נסגר. באזור שבו נפצע הייתה פלטינה מפציעה קודמת והדבר סיבך מאוד את ההליך הרפואי, כאשר השחקן עצמו למעשה סבל גם משני שברים חדשים, האחד בשוקית ואחד בעצם השוק הגדולה.

בשל כך הפעולות הכירורגיות היו מסובכות מאוד והליך ההחלמה צפוי להיות ארוך בשל עובדה זו. כיאל מוקף כל העת בחברים ובבני משפחה כאשר רבים מעולם הכדורגל ביניהם אנשי בני סכנין, שחקנים דוגמת דיא סבע, חאתם עבד אלחמיד, תומר חמד, ענאן חלאיילי ואחרים - הגיעו על מנת לתמוך בשחקן ברגעיו הלא פשוטים. בנוסף גם השופט גל לוי הגיע לבקר את השחקן והשניים שוחחו ארוכות. בסכנין כאמור עוקבים ומחזקים את כיאל כאשר גם דמויות ספורטיביות מסלטיק וברייטון התקשרו אליו על מנת לחזק אותו.

שחקן בני סכנין בירם כיאל בבית החולים רמבם. אינסטגרם,scoutpush, צילום מסך
גם החברים מסלטיק וברייטון מתקשרים. כיאל/צילום מסך, אינסטגרם,scoutpush

באחד מהניתוחים הותקנה עוד פלטינה ברגלו של כיאל. "זו פציעה קשה מאוד", הסביר שחקן המיודד עם כיאל, "אחת הפציעות הכי קשות שיש. בירם אדם חזק אבל הוא עובר ימים שאני לא מאחל לאף אדם לעבור".

בינתיים גם בבני סכנין מתעסקים בפציעה ובצורך למצוא מחליף לכיאל שייעדר כאמור לכל הפחות בחודשים הקרובים. כיאל היה אמור להוביל את הקבוצה ובסכנין מחפשים חלופות. בין היתר עלה שמו של גידי קניוק, כאשר אופציות נוספות נשקלות, כולל צירוף זר חדש. "ברור שיש צורך ורצון להתחזק אבל זה לא פשוט בסיטואציה הכלכלית של המועדון", הבהיר גורם בסכנין, "נעשה הכל כדי להתחזק גם בעמדה הזו וגם בעמדות נוספות".

  • עוד באותו נושא:
  • בירם כיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully