וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות בנוגע לתורג'מן, למקין יפתח: "המשחק ברומניה יצר ציפיות"

12.9.2023 / 6:07

הנבחרת מתכוננת למשחק מול בלארוס בו היא חייבת ניצחון: "יסגרו אותנו חזק וינסו לעקוץ, מוכנים לכל תרחיש". חזן שומר על עמימות בנוגע לחוליה ההתקפית שתפתח, ובונה על גלוך של המחצית השנייה בבוקרשט. גולדברג לא שוחרר ויישאר עם חבריו למשחק

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת בלארוס - אלון חזן ואלי דסה מדברים/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אביעד בלילי

לאחר ה-1:1 ברומניה בשבת, נבחרת ישראל תארח הערב (שלישי, 21:45) בבלומפילד את בלארוס, כאשר ניצחון ישמור אותה חזק בתמונת המקום השני בבית ט' של מוקדמות היורו.

הצוות המקצועי ערך תרגול קל אתמול. בחלק מהאימון שון וייסמן תורגל בהתקפה, אך נראה כי ההחלטה הסופית לגבי החלק הקדמי תתקבל רק לקראת המשחק.

סתיו למקין צפוי לפתוח על חשבון שון גולדברג בהגנה. גולדברג עבר טיפולים ונשאר עם הנבחרת עד המשחק הערב, ובמידה שלא יוכל לשחק הוא לא יתלבש.

האפשרות שדור תורג'מן יתופקד בכנף ימין, אפילו כמחליף, עומדת על הפרק. בנבחרת בונים על אוסקר גלוך ומאמינים שהמחצית השנייה שלו ברומניה תיתן לו את הביטחון הנדרש. יוסי בניון ואלון חזן משוחחים עם השחקן ודוחפים אותו לבוא לכדור ולקחת את המשחק עליו.

שון וייסמן באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
עדיין לא ברור מי יפתח בחוד. וייסמן באימון אתמול/אודי ציטיאט

כך או כך, בנבחרת מנסים לתת שקט לשחקנים ואומרים: "המשחק ברומניה יצר ציפיות, אבל זה משחק לא פשוט בכלל. בלארוס תסגור חזק ותנסה לעקוץ, אנחנו מוכנים לכל תרחיש במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully