וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומא "התהפך" ומוכן להישאר. הוסדרו חלק מהחובות של בית"ר

10.9.2023 / 12:30

בזמן שהקבוצה מחפשת את הפרצה המשפטית כדי לשחררו ללא תמורה, הקשר שינה גישה ומוכן להישאר עד סוף העונה. אם ימשיך להתעקש, התכנית לצירוף שחקן כנף עשויה להשתבש. חלק מחובות העבר יימחקו

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

בבית"ר ירושלים מחפשים פרצה משפטית שתאפשר לגרוע את טרזייה תומא מהסגל ולצרף שחקן כנף במקומו. תומא מוכן להתיר את חוזהו רק תמורת פיצוי ובימים האחרונים פתאום שינה גישה ומדבר על רצון להישאר עד תום חוזהו בסיום העונה.

בית"ר שלחה לשחקן התראה לפני תביעה, אך בשלב זה לא מתירה את חוזהו או מחליטה להקפיאו עד שלא תקבל אישור משפטי לפעול כך.

במועדון בודקים במקביל אופציות של שחקני כנף זרים, אבל כל עוד תומא הוא חלק מהתקציב של הקבוצה, לא יצורף זר בעלות של יותר מ-120-140 אלף יורו. בתרחיש כזה, במועדון ישקלו להמר על זר צעיר עם פוטנציאל, אך לא מדובר כמובן בבראניי קבאלה, שמשחק בכלל בכנף שמאל וצפוי להיות מושאל לאחת הקבוצות בליגה הלאומית. אם בית"ר לא תמצא שחקן כנף ראוי בשבוע הקרוב, לא מן הנמנע שאחרי כל הטלנובלה של הקיץ, תומא יישאר בסופו של דבר במועדון.

טרזייה תומא בית"ר ירושלים. דני מרון
שוב שינה את דעתו. תומא/דני מרון

האזינו: אופיר סער עם עדכוני בית"ר ירושלים

השבוע צפויות התפתחויות בגזרת זוהר זסנו. גם הפועל באר שבע נכנסה לתמונה ומתעניינת במגן הימני, שממעט לשחק במ.ס. אשדוד. כך או כך, כל עוד השחקן לא חותם על חוזה חדש באשדוד, ג'קי בן זקן מעוניין למכור 50% מהכרטיס, ואם לא תהיה קבוצה שתעשה זאת, הוא שוקל להשאירו באשדוד לפחות עד ינואר.

עוד בבית"ר: לאחר משא ומתן ארוך שארך מספר שנים ומתייחס לחובות עבר, הגיעה בית"ר להסדר חוב עם מע"מ בגובה של שלושה מיליון שקלים. מדובר על אחד ההסדרים המשמעותיים בהמשך ניהולו התקין של המועדון וחלק ממחיקת חובות העתק אותם מסדיר בעלי המועדון, ברק אברמוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully