וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי: "יש הרבה שחקנים שמקצועית צריכים להיות בנבחרת ולא שם"

8.9.2023 / 16:24

קשר אל עין ומלך שערי ליגת העל בעונה שעברה ירה בתוכנית "הפאנל" ברדיו חיפה: "צריכים את זהבי בכושרו וגם אני יכול לתרום. לא חושב שיש מישהו מהשחקנים שלא זומנו שלא רוצה בהצלחת הנבחרת". וגם: החיים באמירויות, מאבק האליפות בישראל וחזרה למכבי חיפה

תיקתקנו, 8.9/ספורט1

נבחרת ישראל תתארח מחר (שבת, 21:45) ברומניה כאשר עדיין לא ברור מה ההרכב שאלון חזן יעלה איתו במשחק הגורלי, אך מי שבוודאות לא יהיה חלק ממנו הוא עומר אצילי שנמצא מחוץ לסגל מסיבות שאינן מקצועיות. היום דיבר אצילי בתוכנית 'הפאנל' ברדיו חיפה והתייחס גם למשחק החשוב שמצפה לנבחרת ועל כך שהוא אינו חלק ממנה.

"המשחק מחר מאוד חשוב לנבחרת", אמר אצילי תחילה, "אני חושב שבנבחרת צריכים להיות תמיד השחקנים הכי טובים. זה הזמן שצריכים את ערן זהבי בכושר שלו ואני גם יכול לתרום, כמובן שגם דיא ומונס דאבור, יש הרבה שחקנים שמקצועית צריכים להיות והם לא נמצאים. אני לא יודע להגיד מה הסיבה, אבל בסוף בתמונה הכוללת חבל שיש הרבה שחקנים בחוץ".

כאשר נשאל אצילי אם ירצה בהצלחת הנבחרת על אף שאינו חלק ממנה, הבהיר: "אני לא חושב שיש מישהו מהשחקנים שלא מוזמנים שלא רוצה שהנבחרת תצליח. אחרי ההצלחה של הנבחרות הצעירות בארץ כולנו רוצים הצלחה גם של הנבחרת הבוגרת".

עומר אצילי, שחקן אל עין. אל עין, אתר רשמי
נהנה מהחיים ומהליגה עם אינייסטה, דאבור ופלאניץ'/אתר רשמי, אל עין

מלבד הנבחרת דיבר אצילי על החיים וההסתגלות בקבוצתו החדשה אל עין מאיחוד האמירויות: "אנחנו מתרגלים לחיים כאן, הילדים התחילו גנים חדשים וטיפה קשה, אבל אנחנו מסתדרים ומתרגלים. המתקנים כאן ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות, יש לשחקן פה את כל התנאים שהוא צריך. הרמה פה היא פלוס מינוס כמו בארץ, ההבדלים הגדולים זה בקהל ובאצטדיונים. בארץ כל משחק האצטדיונים מלאים ופה הטירוף פחות גדול. אני לא יודע להגיד למה אין אצטדיונים מלאים, אולי כי ממש חם כאן, אפילו בשש בערב 40 מעלות כאן. המטרה שלי היא להוכיח את עצמי, להיות טוב וליהנות עם המשפחה. בהתחלה עם כל מחנות האימון המשפחה הייתה על הקו, עכשיו הם פה איתי קבוע".

עוד סיפר אצילי על החודשים הראשונים: "אנחנו עדיין מתאקלמים לליגה, קשה יותר בגלל החום. עוד מעט תיפתח ליגת האלופות של אסיה ובטח יהיו עוד חוויות, אני בינתיים נהנה. אינייסטה כאן בליגה, פאקו אלקאסר כאן וכמובן מונס דאבור ובוגדאן פלאניץ'".

אצילי גם נזכר בימיו הראשונים במכבי חיפה: "העמיסו עליי לחץ בהתחלה, הצפיות היו בשמיים, לא הסתכלתי רחוק כשהגעתי, רציתי להצליח בהתחלה ממשחק למשחק ולאט לאט הדברים הסתדרו יותר והרגשתי שאני מתחיל להשפיע. היו לי שנתיים וחצי מדהימות במכבי חיפה, הכי טובות שיכולות להיות".

על מאבק האליפות העונה בליגת העל אמר: "ראיתי את המשחק ועם קצת יותר מזל מכבי חיפה הייתה עולה לליגת האלופות, היה סנטימטר של אופסייד בגול של חזיזה או הקורה של דין דוד, אם זה היה נכנס ומכבי חיפה הייתה עולה והיו מדברים אחרת. שלב הבתים הבליגה האירופית זו יופי של במה.

"כמו כל תחילת שנה יהיה מאבק צמוד עד הסוף על האליפות אני מקווה שידינו (מכבי חיפה, ש.ו) תהיה על העליונה", המשיך אצילי, "גם את באר שבע צריך לספור, לא סופרים אותם שלוש שנים והם עשו לנו הכי הרבה בעיות. אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד, אבל כמובן שאשמח לחזור למכבי חיפה, אי אפשר להבטיח דברים אבל האהבה שלי למכבי חיפה היא ברורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם עומר אצילי. ברני ארדוב
"ברק בכר התקפי מאוד באופי שלו"/ברני ארדוב

על השינוי תחת ברק בכר: "הוא באופי שלו מאוד התקפי, יש מאמנים שמגיעים שלושה ימים לפני משחק ומתאמנים רק על תבניות הגנה וברק היה עובד איתנו לפני משחק רק התקפה. לא רק איתי, אלא כל שחקני ההתקפה השתפרו מאוד תחת ברק".

אצילי דיבר גם על היעדים שלו עם אל עין: "המטרה היא לקחת אליפות עם אל עין, מבחינתי כמו כל שנה אני רוצה להבקיע כמה שיותר ולבשל כמה שיותר. יש פה 26 משחקים, שזה עשרה פחות מאשר בישראל. האווירה פה היא מאוד טובה בחדר הההלבשה, כולם חברים והמקומיים חמודים וחברתיים מאוד, קיבלו אותי ממש יפה. האופי של המקומיים מאוד מזכיר את הישראלים, ישר כאשר שחקן זר מגיע כולם מחבקים אותו וזה מה שהרגשתי. לא התייחסו ליהדות שלי, חתמתי עם דרכון רומני כדי שאוכל להיכנס למדינות בגביע האלופות של אסיה. אנחנו חמישה זרים ויש עוד חמישה מתאזרחים שהגיעו בגיל צעיר מאוד ושהם עולים לבוגרים הם כבר על תקן של מקומיים

לסיום דיבר על משחק האגדות שנערך אמש בכרמל: "ראיתי את משחק האגדות, כשאפרוש הם יתבגרו עוד קצת ואז אני מקווה שאוכל להיכנס להרכב. הייתי בטוח בגול של ראובן שזה שרי עם תלתלים. היה מרגש לראות את המשחק הזה והלוואי שיעשו עוד כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully