וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן: "מרגיש שינוי במועדון". מינצברג: "הנחנו יסודות מעולים"

8.9.2023 / 12:15

הפועל תל אביב ערכה טקס הרמת כוסית לקראת החג. אלטמן הצהיר: "נעשה הכל בשביל להחזיר את המועדון למרכז הבמה"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

הפועל תל אביב ציינה אמש (חמישי) את פתיחתה של שנה עברית חדשה, בהרמת כוסית חגיגית שנערכה בתא הכבוד באצטדיון בלומפילד. באירוע נכחו הנהלת המועדון, שחקני קבוצת הבוגרים ושחקניות הבוגרות, הצוותים המקצועיים, אנשי מחלקת הנוער, קבוצת השווים, המתנדבים היקרים ושותפינו העסקיים.

בהרמת הכוסית, הנהלת המועדון נשאה דברים, ולנוכחים הוצגו סרטון עם שחקני ושחקניות הקבוצה שהוכן במיוחד לראש השנה ויפורסם ברשתות החברתיות בהמשך, וסרטון תדמית על קבוצת הפועל שווים. לאחר מכן, הרמנו כוסית בברכה לשנה הישגית ומוצלחת.

אש קבוצת הבעלות, דייויד מינצברג, בירך: "אני רוצה להודות לכולכם על התרומה המדהימה שלכם עד כה העונה, על כל העבודה הקשה שלכם, על המחויבות ועל כמה שעשיתם כדי להניח יסודות מדהימים לקראת העתיד. העתיד שלנו מאוד זוהר, והעתיד שלנו הוא כאן ועכשיו. כבר השגנו הצלחה אדירה בכך שהנחנו יסודות מעולים לעתיד של הפועל, וזה מרגש אותי לחשוב על כל הדברים שנוכל להשיג בשנה החדשה".

עומרי אלטמן. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
ציפיות גבוהות. אלטמן/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

מנכ"ל המועדון, איתי בונה, אמר במהלך האירוע: "זה מראה מרגש ועוצמתי לראות כאן את כולם ביחד. הפועל תל אביב יצאה לדרך חדשה לפני מספר חודשים - וגם אם הדרך לא תמיד חלקה ולפעמים מאתגרת, שווה ללכת בה יחד איתכם. כולנו ממוקדים בעשייה מקצועית ולא בדיבורים. אריק איינשטיין, שבשנה ימלאו 10 שנים ללכתו, כתב בטור לעיתון מספר ימים לפני שנפטר: "בתוך החושך הגדול, הפועל ניצחה והחיים נהיו פתאום יפים". אז הפועל מנצחת, גם על המגרש וגם באופן כללי. תודה לכולכם, על העבודה הקשה, המסירות והמחויבות, האהבה אחד לשני והשאיפה להצלחה. שנה טובה הפועל".

עומרי אלטמן: "כולנו מרגישים את השינוי במועדון, בכל הגזרות. אנחנו מאמינים שעם עבודה קשה והתמדה נצליח להביא הישגים להפועל. זה מועדון ענק שראוי לחזור למרכז הבמה ואנחנו נעשה הכל בשביל להחזיר אותו לשם. אני רוצה לאחל בהצלחה בעונה הקרובה למחלקת הנוער, לקבוצת הנשים שלנו, לקבוצת השווים וכמובן לנו, שנעמוד במטרות שהצבנו בפנינו. שתהיה שנה טובה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully