וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת חוששים מ"מרגלים" באימון, אבל ההרכב כבר מגובש

8.9.2023 / 6:50

חזן לוקח בחשבון אפשרות שלא כל ה-11 שיתורגלו באימון המסכם יפתחו בשבת. מסתמן: גלוך, תורג'מן ורביבו יכללו בהרכב, דור פרץ ונטע לביא יחד בקישור. השחקנים מבינים: "כל אחד צריך להוציא מעצמו משהו אחר, רק ככה מנצחים משחקים מהסוג הזה"

אוסקר גלוך לקראת המשחק של נבחרת ישראל מול רומניה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: ניר חן

לאחר שנחתה אתמול בערב ברומניה לקראת המשחק מחר (שבת, 21:45), תערוך היום נבחרת ישראל אימון מסכם שאמור לקבוע סופית את כשירותו של גדי קינדה למשחק. כזכור, קינדה הגיע להתכנסות עם כאבים לאחר שסובב את קרסולו במדי קנזס סיטי ובימים האחרונים עבר טיפולים במטרה להכשירו.

בנבחרת לוקחים בחשבון כי באימונים שייערכו בבוקרשט יהיו "מרגלים" של היריבה ולאו דווקא ההרכב שיתורגל היום הוא זה שיפתח בשבת. העיניים של הרומנים נשואות בעיקר למנור סולומון, אותו הם מסמנים כשחקן החשוב בנבחרת ישראל.

על פי התרגולים נראה כי דור תורג'מן צפוי לקבל את הקרדיט בחוד, שון גולדברג לצד מיגל ויטור בהגנה, רוי רביבו בשמאל ואוסקר גלוך במרכז הקישור. דור פרץ ונטע לביא אמורים לקבל קרדיט בקישור. גבי קניקובסקי שצורף על חשבונו של דולב חזיזה, יחכה על הספסל.

אופיר דוידזאדה, דור פרץ, נטע לביא באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
יפתחו זה לצד זה? דור פרץ (במרכז) ונטע לביא מאחור/מאור אלקסלסי

בנבחרת יש תחושות של אופטימיות זהירה. "הרומנים בבית עם הקהל התומך, כל אחד צריך להוציא מעצמו משהו אחר כדי שננצח, רק ככה מנצחים משחקים כאלה", אמרו. כ-1,500 אוהדים ילוו את הנבחרת, כאשר לא מעט ישראלים עדיין מנסים להשיג כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully