וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום גורלי למכבי חיפה: "אם יורידו נקודות, לא יהיה ערך ספורטיבי"

6.9.2023 / 9:15

בית הדין העליון של ההתאחדות יתכנס לדון בערעור של התובע. הירוקים יסבירו מדוע הם לא צריכים להיענש בסעיף שכולל נסיבות מחמירות וטוענים: "אם זה מה שיקרה, לאורך כל העונה תהיה הורדת נקודות לרוב הקבוצות"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

נציגי מכבי חיפה יתייצבו היום (רביעי) בשעות הצהריים בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, לדיון בנוגע לעונש הפחתת שתי נקודות על תנאי שעומד נגד הקבוצה. כזכור, בית הדין החליט שלא להפעיל את העונש על תנאי, אבל תובע ההתאחדות ערער לבית הדין העליון.

בדיון יציגו אנשי מכבי חיפה מקרים קודמים של זריקת אבוקות לכר הדשא שבעקבותיהם לא נזגר עונש דומה וכן יביאו מקרים מהתקופה האחרונה בהם קבוצות עמדו לדין על זריקת אבוקות, אך לא בנסיבות מחמירות. בחיפה יטענו שהעונה נעשה שימוש דומה באמצעי פירוטכניקה כבר בשלושה משחקים, אבל רק הם עומדים לדין בנסיבות מחמירות, ושאר המקרים לא הוגדרו כנסיבות מחמירות.

אבוקות ביציע אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
פירוטכניקה ביציעים של אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

"אם קבוצה תתחיל עונה בהורדת נקודות בגלל זריקת אבוקות, לא יהיה ערך ספורטיבי", אמרו בחיפה, "לאורך כל העונה תהיה הורדת נקודות כמעט לכל הקבוצות ואז הערך של הליגה לא יהיה שווה".

גורם אחר במועדון אמר: "לא יכול להיות שאליפות, כניסה לפלייאוף העליון או ירידת ליגה, ייקבעו בבית הדין ולא על הדשא. לא סתם הדיינים זיכו אותנו, נקווה שהלחץ של תובע ההתאחדות לא ישפיע וגם כאן יקבלו את ההחלטה הנכונה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully