וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו בריאיון מיוחד: "מאושר מכל הזדמנות להגיע לישראל"

5.9.2023 / 12:15

הכוכב הברזילאי הגיע ארצה לקראת משחקי אגדות ברצלונה נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה וסיפר לוואלה! ספורט על האהבה שהוא זוכה לה ("יש לי המון חברים כאן, ת"א מזכירה את ריו"), היכרותו עם הכדורגל הישראלי, החיבור לבלאוגרנה ומה דעתו על מעבר ניימאר לסעודיה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.9/ספורט1

רונאלדיניו נחת בישראל בפעם הרביעית בחייו. אחרי שכבר היה שותף בעבר למשחק השלום, הגיע למפגש בין אגדות ברצלונה לאגדות ריאל מדריד ובשנה שעברה גם כיכב באירוע "מלכי הדריבל", הבוקר (שלישי) הברזילאי הגיע ארצה לקראת משחקי נבחרת האגדות של ברצלונה, כבר הערב באצטדיון בלומפילד מול כוכבי העבר של מכבי תל אביב וביום חמישי נגד כוכבי העבר של מכבי חיפה בסמי עופר, אירועים שבהפקת חברת MTR7.

בריאיון מיוחד לוואלה! ספורט לקראת משחקי האגדות, סיפר רונאלדיניו: "אני תמיד שמח לבוא לכאן, כי תמיד מקבלים אותי יפה, עם המון אהבה ולכן כל הזדמנות להגיע לישראל גורמת לי אושר גדול. אני אוהב גם את האוכל כאן, מרגיש בבית. תל אביב דומה מאוד לריו זה ז'ניירו".

רונאלדיניו בישראל. עומרי סילבר,
"כל הזדמנות להגיע לישראל גורמת לי אושר גדול"/עומרי סילבר

מה הציפיות לקראת המשחקים? מה אתה יודע על מכבי תל אביב ומכבי חיפה?

"היום כשאנחנו כבר לא מקצוענים, אנחנו באים בגישה יותר רגועה. אני בא במטרה ליהנות מערב יפה עם כל שחקני העבר שיהיו שם, אנחנו משחקים פחות ברצינות כי כולנו כבר אחרי הקריירה. אנחנו יודעים שכל השחקנים במכבי חיפה ובמכבי תל אביב עשו היסטוריה בכל אחד מהמועדונים, קצת קשה לי לבטא את השמות של כולם ואני עוד צריך לבדוק את הסגלים הסופיים, אבל מאוד התרשמתי מהסרטונים שלהם שקיבלתי".

אז עד כמה אתה מכיר את הכדורגל בישראל?

"ש לי המון חברים בתל אביב ובישראל בכלל, חלק חברים מהכדורגל וחלק מהפוצ'יוולי, אז יוצא שתמיד מעדכנים אותי במה שקורה בכדורגל כאן. יש לי כאן הרבה חברים ולכן אני תמיד שמח לחזור".

שיחקת בהמון מועדונים, אבל עם ברצלונה אתה מזוהה יותר מכל. מה מיוחד כל כך במועדון הזה?

"עשיתי דרך יפה בכל הקבוצות ששיחקתי בהן, גם בברצלונה כי זו הקבוצה ששיחקתי בה הכי הרבה שנים בקריירה. כיף לפגוש בכל פעם את חבריי לשעבר בבארסה ואת האנשים שעובדים במועדון. עם רבים מהשחקנים שכאן שיחקתי לא רק בברצלונה, אלא גם בנבחרת, כיף איתם במשחק, אבל באימונים פחות (מתלוצץ). כיף לחלוק איתם שוב את חדר ההלבשה ואת כר הדשא, אני מאוד מצפה לזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רונאלדיניו בישראל עם ערן זהבי. עומרי סילבר,
מפגש מרגש בנתב"ג. רונאלדיניו וערן זהבי/עומרי סילבר

כוכבים גדולים עברו הקיץ לערב הסעודית, כולל ניימאר. בעצמך היית עובר אם היית במקומו?

"אני מבין את זה, רוב השחקנים שעוברים כבר הגיעו לגיל מסוים, הם לא בתחילת הקריירה. לכל אחד יש הזכות לבחור מה נכון עבורו. זה מעבר טבעי לסוף הקריירה, בעבר היו הולכים לליגות אחרות והיום היעד השתנה. זה דבר נורמלי".

מה דעתך על ההתנהגות של לואיס רוביאלס שנישק את הרמוסו בגמר מונדיאל הנשים? אתמול גם אלברו מוראטה והקפטנים של נבחרת ספרד גינו את המעשה

"כולנו נגד המקרה שהיה והסיטואציה שנוצרה. צריך לחגוג את הכדורגל הספרדי והדרך שהנבחרת שיחקה, ולברך את השחקניות על קמפיין יפה מאוד".

רונאלדיניו בישראל. עומרי ישראל,
הפעם הרביעית שלו בישראל. רונאלדיניו הבוקר/עומרי ישראל

רונאלדיניו נחת הבוקר ב-10:30 בטיסה מסחרית מהאמירויות וכיאה לאחד האגדות הגדולות של ברצלונה עבר בפתאל טרמינל הפרטי. הברזילאי חייך לכל עבר, חתם בספר האורחים ופגש את ערן זהבי שהיה בשדה התעופה גם כן.

לרכישת כרטיס למשחקים - לחצו כאן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully