וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי אלימלך הושאל ממכבי חיפה להפועל פתח תקוה: "נרגש מההזדמנות"

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 11:04

אחרי שנדחק מהרוטציה של האלופה, מגן הנבחרת הצעירה חתם לעונה בשורות העולה החדשה וצפוי לקבל דקות משמעותיות: שמח להגיע למועדון מפואר כזה"

תקציר: הפועל פתח תקוה - בני סכנין 1:1/ספורט1

הפועל פתח תקוה חיפשה במשך תקופה ארוכה מגן ימני והיום (שלישי) היא מצאה אותו: רועי אלימלך, מגינה של מכבי חיפה חתם לעונה באמצעות סוכנו עידן בן אבו ויעבור לשורות העולה החדשה בהשאלה. אלימלך רשם עונה טובה מאוד מבחינתו בליגה הלאומית במדי הפועל עפולה בעונה שעברה ובתחילת הדרך התכנון היה שהוא ישמש כמגן המחליף של דניאל סונדגרן העונה.

רועי אלימלך מגן הפועל פתח תקוה. האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
יקווה לקבל הרבה דקות בליגת העל אחרי שהצטיין בעפולה. אלימלך עם עידן בן אבו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה

צפו בהצגתו של אלימלך

כעת, לאחר שמאור קנדיל הצטרף וכן עילאי פיינגולד נשאר בסגל הקבוצה, אלימלך היה מעוניין לצאת להשאלה. כזכור, הפועל פתח תקוה והפועל תל אביב היו המתעניינות העיקריות בשירותיו אך השחקן בחר במלאבסים שכן הבין שישמש ככינור ראשון בהגנה של הכחולים.

אלימלך נמצא בסגל של הנבחרת הצעירה בקמפיין המוקדמות הנוכחי ובפתח תקוה משוכנעים שהוא ישדרגג את הקבוצה הן מבחינה הגנתית וכן מבחינה התקפית שכן מדובר במגן עם אוריינטציה התקפית מאוד. "שמח להגיע למועדון מפואר כמו הפועל פתח תקוה", אמר אלימלך, "אני נרגש מההזדמנות שקיבלתי ומחכה כבר לפגוש את האוהדים ולהוכיח את עצמי על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully