וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ גייב סגל הושאל להפועל תל אביב לעונה הקרובה

4.9.2023 / 16:11

השחקן בן ה-22 מצטרף בהשאלה מניו יורק סיטי FC מה-MLS. הוא יהודי, אך עד קבלת האזרחות יירשם כזר: "שמעתי דברים נהדרים על המועדון, העיר והאוהדים"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

רכש חדש לחולייה הקדמית של הפועל תל אביב. האדומים הודיעו היום (שני) על צירופו של החלוץ גייב סגל, שהושאל לעונה הקרובה מניו יורק סיטי FC מליגת ה-MLS. סגל בן ה-22 הבקיע בחצי העונה החולפת שני שערים ב-12 משחקים ב-MLS, ולפני כן בילה עונה אחת בקבוצת המילואים של פ.צ. קלן הגרמנית.

סגל הינו יהודי, אך בינתיים עד שיקבל אזרחות ישראלית הוא ייחשב לאחד מששת הזרים. חלון ההעברות יסתיים ב-20 בספטמבר, והאדומים לא יוכלו לצרף זר נוסף עד למועד זה אם סגל לא ישלים עד אז את הליך האזרוח. האדומים כזכור פינו אתמול מקום לזר נוסף בסגל עם התרת חוזהו של פאבלו גונסאלס.

"גייב הוא שחקן צעיר ומוכשר ובדקות שקיבל העונה ב-MLS הוא הראה את האיכויות שלו", אמר ראש מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול, "גייב חלוץ עם נתונים טובים. אנחנו שמחים שהוא מצטרף אלינו ובטוחים שהוא יעזור לנו לעמוד במטרות שלנו העונה. אנו רוצים להודות לניו יורק סיטי FC על שיתוף הפעולה ומצפים לקבל את פניו של גייב בתל אביב בקרוב".

גייב סגל. פ.צ. קלן, אתר רשמי
עוד חלוץ להפועל תל אביב. גייב סגל/אתר רשמי, פ.צ. קלן

"ניו יורק סיטי FC הוא מועדון נהדר שנתן לי אפשרות לצמוח ולהשתפר כשחקן - ואני רוצה להודות להם על שנתנו לי את ההזדמנות להצטרף בהשאלה להפועל תל אביב, כדי שאוכל לשחק במועדון גדול בליגה תחרותית מאוד", אמר סגל לאחר החתימה בהפועל, "שמעתי כל כך הרבה דברים נהדרים על הפועל תל אביב, העיר והאוהדים המדהימים - אני לא יכול לחכות לחוות את זה בעצמי. אני מאוד נרגש להצטרף לחבריי לקבוצה ואעבוד קשה כדי לעזור למועדון להשיג את מטרותיו העונה".

בסגל של מייקל ולקאניס יש מספר שחקנים בכירים בחלק הקדמי כמו הישאם לאיוס, מאוויס צ'יבוטה ועומרי אלטמן, אך פרט לאלן אוז'בולט, לא היו לאדומים אופציות בחוד עד שהגיע סגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully