וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לפעמים משתלם לחכות עם צירוף שחקנים. נצא מהמינוס"

3.9.2023 / 12:47

מאמן בית"ר ירושלים על ההחתמות המאוחרות והרכש שבדרך: "אברמוב רצה להשקיע ואנחנו כצוות לא מצאנו את השחקנים הנכונים. אילון אלמוג? יש לנו את שועה, מחפש שחקן לכנף ימין". סילבה: "הורדת הנקודות לא יושבת לנו בראש"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

בית"ר ירושלים נותרה במינוס ארבע נקודות אחרי מחזור הפתיחה בליגת העל שבו הפסידה להפועל חיפה במשחק בית שאותו נאלצה לארח באצטדיון בלומפילד, והיא תנסה להשיג נקודות ראשונות כשתתארח באצטדיון הי"א אצל מ.ס. אשדוד (שני, 20:00, ספורט2).

המאמן יוסי אבוקסיס התייצב היום למסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס למצב הקבוצה, למצטרף החדש מיירון ג'ורג' שצפוי לפתוח ימים ספורים אחרי שנחת וחתם בקבוצה וגם לאיסמעילה סורו שסיכם בקבוצה ויגיע לישראל ברגע שיתקבלו עבורו כל האישורים ולאילון אלמוג ממכבי תל אביב שמוזכר כמועמד להצטרף.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
המינוס לא מלחיץ את בית"ר ירושלים, בינתיים. אבוקסיס/ברני ארדוב

"אחרי הפגרה יהיה עוד שחקנים שיצטרפו, סורו ואולי עוד משהו, אבל גם עכשיו יש לנו סגל טוב ושחקנים טובים ואנחנו צריכים להביא את זה למגרש", אמר אבוקסיס בפתח דבריו, "נגד הפועל חיפה היה משחק מצוין שלנו, בטח במחצית הראשונה שבה היינו צריכים להכריע את המשחק ופשוט החמצנו. אני מקווה שמחר נהיה יותר חדים, כי בסופו של דבר זוכרים רק את התוצאה ולא את היכולת. אנחנו צריכים להתקדם וזה אומר להבקיע שערים".

על השינויים האחרונים בסגל: "לברק מגיע כל הכבוד על כך שהכניס את היד לכיס. בשנה שעברה לא היו לנו אופציות בחלק הקדמי, היום יש יותר שחקנים בקישור, בכנפיים ובעמדת החלוץ, זה גם אומר שיש יותר מלחמה על ההרכב ואני מקוה שזה יבוא לידי ביטוי בתוצאות".

על פריידי שחוזר מפציעה ומצבו של יובל אשכנזי: "יובל עדיין לא כשיר ואני מאמין שיחזור אחרי הפגרה. כל שאר השחקנים כשירים. לא יודע כמה זמן פריידיי יוכל לשחק אחרי שלושה שבועות וחצי שבהם ערך שני אימונים מלאים, אבל יש התקדמות והוא כנראה יהיה בסגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
לא בתוכניות של אבוקסיס והצוות. אילון אלמוג/אריאל שלום

אם ההחתמות לא נעשו בשלב מאוחר מדי: "לפני חודשיים השוק היה במצב אחר. סורו, למשל, לא היה בשוק לפני חודשיים. אנחנו מדברים איתו במשך חודש ורק עכשיו הוא הגיע, גם עם מיירון דיברנו מעל שלושה שבועות ושחקנים לא תמיד רוצים להגיע ברגע שאתה רוצה. לפני חודשיים היו שחקנים אחרים שהיינו יכולים להביא ואולי נצטער על כך, אבל לפעמים עדיף קצת לחכות, כמו בשנה שעברה, ובסוף זה משתלם מקצועית. עזבו את המינוס 4, נהיה קבוצה טובה ונתקן את זה - לא נביא בגלל זה שחקנים לא טובים. ברק אברמוב רצה להשקיע ואנחנו כצוות לא מצאנו את השחקנים הנכונים, כולל קבוצות קצת יותר טובות מאיתנו עם תקציבים יותר גדולים. לקחנו מחזור או שניים, אבל עדיף להביא את אלו שאתה מאמין בהם ולא כי הקהל רוצה ויש לחץ מהמינוס".

אבוקסיס גם התייחס למועמדות אילון אלמוג: "הוא שחקן מוכשר, אבל אני חושב שבעמדה שלו יש לנו את ירדן שהוא השחקן הכי טוב בליגה. אם כבר אנחנו יותר מכוונים לצרף שחקן לכנף ימין. אילון רוצה לשחק ומגיע לו לשחק בליגת העל, אבל הוא בעמדה של ירדן והוא בעצמו אומר שהעמדה שלו היא בכנף שמאל".

על ה-4:1 שספגה אשדוד ממכבי תל אביב בשבוע שעבר אמר לסיכום: "הראיתי לשחקנים חלקים מהמשחק. באשדוד תמיד קשה, אבל בשנה שעברה ניצחנו שם".

השוער מיגל סילבה הוסיף: "הורדת הנקודות לא יושבת לנו בראש. אנחנו רק בתחילת העונה ונתקדם ממשחק למשחק, במטרה לקחת כמה שיותר נקודות. זה לא משנה כרגע. זה נכון שעזבו אותנו שחקנים מצוינים, אבל גם הגיעו במקומם שחקנים מצוינים ואנחנו בטוחים בעצמנו. כולם יגידו שבשנה שעברה בית"ר ירושלים הייתה קבוצה חזקה יותר, אבל הגיעו שחקנים טובים שניתן להם את הזמן להתאקלם ולהתחבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully