וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוחות סוערות, אופי וההתלבטות על רכש בקישור: היממה של הפועל חיפה

3.9.2023 / 8:38

בהפועל חיפה רשמו קאמבק מפואר מול מכבי פתח תקוה, אך התעסקו גם בבעיות בין הבעלים יואב כץ לאורן גולן. בקבוצה מתלבטים בין גיאמבה לשייק דוקורה וינסו להחתים אחד מהשניים בימים הקרובים. מחמאות לבוגנים ולרוני לוי: "שוב החילופים שינו את המשחק"

הפועל חיפה - מכבי פתח ת קוה 2:2/ספורט1

שביעות רצון גדולה בהפועל חיפה מה-2:2 מול מכבי פתח תקוה. בקבוצה ציפו לנצח, אך שמחו מאוד לגלות שהשחקנים הפגינו אופי וחזרו מפיגור כפול לתיקו. "אם היו עוד עשר דקות היינו גם מנצחים", אמר שחקן בקבוצה. "היינו יותר טובים לאורך כל המשחק, אבל עם איך שהוא התפתח תיקו זו תוצאה טובה".

בקבוצה החמיאו לרוני לוי על החילופים שערך ששינו את המשחק. "שוב החילופים שינו את המשחק", אמרו במועדון. "ארבע נקודות משני המשחקים הראשונים זה משהו שהיינו קונים לפני". בקבוצה החמיאו לאיתי בוגנים שמשחק שני ברציפות נכנס כמחליף והכניס רוח חיובית לקבוצה. בוגנים רשם בישול לגיא מלמד אחרי מבצע אישי מרשים ונראה שאחרי עונה פחות מוצלחת עבורו, השחקן הצעיר החל את העונה הנוכחית בצורה טובה. בחיפה מצפים כבר לפריצה של בוגנים ומקווים מאוד שזו תגיע העונה.

גיא מלמד שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
שוב כבש, שוב קאמבק. מלמד/מאור אלקסלסי

"נכנסנו למשחק פחות טוב. החילופים עזרו לנו לחזור למשחק", אמר המאמן. "אני חושב שאנחנו חסרים קצת סבלנות. הרבה פעמים אנחנו ממהרים ואז מאבדים בקלות. שיחקנו נגד קבוצה שהתגוננה וחיפשה התקפות מעבר והיינו חשופים יותר מדי לטעמי".

"התחלנו את המשחק די טוב וקיבלנו דווקא שער מהיר לא מחוייב", אמר הקשר נאור סבג. "אני עדיין חושב שהצלחנו לשלוט במשחק, אבל לא עם הרבה מצבים".

על האופי שהפגינו כשחזרו מפיגור והמטרות לעונה הקרובה אמר: "הגיעו לפה שחקנים כדי שיהיה את האופי ונרצה לנצח כל לא משנה אם יש פיגור ומשחק מבחינתי לא נגמר אף פעם. מבחינת שחקנים יש לנו את החומר לפלייאוף עליון אבל אנחנו צריכים להתחבר עוד. ארבע נקודות אחרי שהיינו בפיגור פעמיים זה בהחלט מספק".

בקבוצה לא היו מרוצים ממרכז המגרש ורוצים מאוד להתחזק בקשר זר. בחיפה סימנו לאורך כל הזמן את לוריאן גיאמבה כמועמד המוביל, אך לאחר שזה התמהמה כדי לסיים את הדיונים מול ספציה על הפיצויים שיקבל, החלו בשיחות גם עם שייק דוקורה קשרה של אריס סלוניקי. בחיפה יקבלו החלטה בין השניים בימים הקרובים וינסו להחתים אחד מהם.

עוד בוואלה!

עוד קאמבק: הפועל חיפה חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
אורן גולן, מנהל מקצועי בהפועל חיפה. שלומי גבאי
הרוחות סוערות מאחורי הקלעים בהפועל חיפה. אורן גולן/שלומי גבאי

מלבד העניינים המקצועיים, בחיפה עסוקים גם במתיחות בין אורן גולן לבעלים יואב כץ. גולן שימש כמנהל המקצועי של הפועל חדרה במשך שנים רבות והוביל אותה מליגה א' להישגים בליגת העל ולפלייאוף העליון. כאשר גולן הצטרף למועדון נשמעו מחמאות לבעלים יואב כץ שסוף סוף הביא דמות מקצועית שתשמש כמנהל מקצועי, אלא שמהר מאוד התברר שכץ לא מתכוון להעניק את "הטייטל" לגולן, ויותר חשוב מכך, את הסמכויות הנדרשות.

מאז גולן משמש לטענת הבעלים בעזרה למועדון בכל ענייני הניהול השוטף וההתנהלות מול הגופים וההתאחדויות ביחד עם המנכ"ל איתי רק. כעת, בין השניים ישנה מתיחות לאחר שגולן, שלא הסתיר את השאיפות שלו לתרום בצד המקצועי, הוצא לחופשה בתשלום לשבועיים הקרובים.

לגולן אין שום כוונה להתפטר, כאשר לא ברור אם כץ יעשה מהלך שכזה. במועדון הבהירו שאסור לתת למתיחויות הללו להשפיע על הקבוצה. "דווקא אחרי שפתחנו טוב את העונה והגיע קהל גדול חשוב שייסגרו דברים כאלה מהר", אמר גורם בקבוצה. "יואב חייב להגדיר כל אדם ומה התפקיד שלו ולא לשחק עם זה ולתת הגדרות רחבות שרק גורמות לבעיות ולרעשי רקע שאין לקבוצה צורך בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully