וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומא שבר שתיקה: "אשאר עד סוף החוזה, תפסיקו להפיץ שקרים"

2.9.2023 / 8:15

הקשר הודיע שהושגו הבנות עם בית"ר ירושלים: "אוהב את המועדון ואעשה הכל כדי שיתקדם. העליבו אותי ואת המשפחה שלי"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

טרזייה תומא החליט לשים סוף לשמועות. קשר בית"ר ירושלים פרסם הלילה (בין שישי לשבת) הודעה חריפה ביותר בסטורי שלו, בה הבהיר כי ימשיך לשחק בשורות מחזיקת הגביע בעונה הקרובה, אחרי שהסתמן כי הצדדים בדרך לפרידה.

"רציתי לענות לכל הדפים הקטנים האלה של אוהדי בית"ר שמפיצים מידע שגוי לגביי. הפסיקו מיד, כי אם שמרתי על שתיקה מהרגע הראשון זה בגלל שההנהלה ואני שוחחנו והגענו לסיכום שאשחק עד סוף החוזה שלי", כתב תומא.

הקשר מחוף השנהב שלח גם מסר לאוהדים שתקפו אותו: "רציתי גם לענות לכל האנשים ששלחו לי הודעות מכאיבות והרחיקו לכת עד להטחת עלבונות במשפחה שלי, כדי שהם יפסיקו עכשיו. אני מקווה שהבהרתי את עצמי, אני אוהב את המועדון ואעשה הכל כדי לעזור לו להתקדם".

סטורי של שחקן בית"ר ירושלים טרזייה תומא. אינסטגרם, צילום מסך
שבר שתיקה. הסטורי של תומא/צילום מסך, אינסטגרם

למעשה, תומא כבר מתחיל להתנהל מול בית"ר ברמה המשפטית, כאשר במקרה שלא יתיר את חוזהו הוא יוקפא או שההסכם יותר חד צדדית לאור בקשת השחקן לעזוב. הצוות המקצועי ממשיך לחפש שחקן כנף זר, שכאשר יימצא ויוחתם שצפוי להירשם על חשבון תומא.

תומא בן ה-24, שהצטרף לבית"ר ירושלים בקיץ שעבר וחתום עד סוף יוני 2024, הכעיס את אנשי הקבוצה במהלך הקיץ כשהפגין חוסר רצון באימונים. בעונה שעברה תרם הקשר שישה שערים ובישול אחד ב-35 הופעות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully