וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הפיצוי מספציה: עסקת אורליאן גיאמבה להפועל חיפה תקועה

1.9.2023 / 11:04

הקשר מתעקש לקבל פיצוי מקבוצתו הנוכחית ולאחר שהסכים כבר להגיע לישראל, כעת שוב ישנו מבוי סתום. במועדון עוד מקווים שהוא יגיע, אך בוחנים אופציות חלופיות

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

הקשר הצרפתי אורליאן גיאמבה מתעקש לקבל פיצוי מספציה האיטלקית, מה שתוקע בשלב זה את מעברו להפועל חיפה. כידוע, השחקן סומן כמועמד המוביל לחזק את הקבוצה בעמדת הקשר האחורי ולאחר שזה כבר הסכים להגיע לישראל, עשה רושם שיחתום בשורות האדומים.

אלא שכעת שוב העניין תקוע בגלל ההתעקשות של השחקן מול קבוצתו הנוכחית. גיאמבה דורש לקבל פיצוי משמעותי המועדון מהליגה השנייה באיטליה ובשלב זה מסרב לדרישות. בהפועל חיפה כעסו על הסחבת והודיעו לשחקן שהם מתחילים לבחון ברצינות אופציות חלופיות. בחיפה עוד מקווים שגיאמבה יגיע, אך כאמור מסרבים להמשיך עם הסחבת בודקים גם מועמדים אחרים.

אורליאן גיאמבה במדי ספציה. Alessandro Sabattini, GettyImages
העסקה תקועה כרגע. אורליאן גיאמבה/GettyImages, Alessandro Sabattini

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43465 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58728 משתתפים

גיאמבה בן ה-24 הוא קשר אחורי שגדל בנאנסי ממולדתו והעביר בה את מרבית הקריירה בליגת המשנה, אך לפני כשנתיים הצטרף לספציה האיטלקית (בה שיחק סוף פודגוראנו לפני שתי עונות) בהעברה חופשית והספיק לערוך שלוש הופעות בסרייה A לפני שהושאל ליגלוניה ביאליסטוק הפולנית. בנוסף, בעונת 2019/20 הוא הושאל לאז'קסיו ששיחקה אז בליגה השלישית וערך שמונה הופעות. אם יחתום, גיאמבה יהיה הצרפתי השני אחרי הבלם פרנן מאיימבו שהצטרף לאחרונה והזר החמישי בסגל. פליפה סנטוס הברזילאי הגיע בתחילת הקיץ והצטרף למוחמד קמארה ודניס פוליאקוב שנשארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully