וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה אחרי: ותיקי הפועל נצרת עילית שחזרו את עונת העלייה ההיסטורית

31.8.2023 / 21:27

בהפועל נוף הגליל, אז נצרת עילית, ציינו בטקס מרגש מלאת 20 שנה לעלייה ההיסטורית לליגת העל. שוער העבר אושרי לוי: "הייתה עונה מדהימה, עיר שלמה התלכדה סביב הקבוצה". קפטן העבר יניב כהן: "איזה מפגש מרגש, הזכיר לי את הימים המופלאים"

ותיקי הפועל נצרת עילית חוגגים 20 שנה להעפלה לליגת העל. איציק סולומון,
ותיקי הפועל נצרת עילית חוגגים 20 שנה להעפלה לליגת העל/איציק סולומון

מפגש עבר נוסטלגי ומרגש במיוחד התקיים הערב (חמישי) באצטדיון גרין בנוף הגליל, לציון 20 שנה לעלייה ההיסטורית של הפועל נצרת עילית לליגת העל (2003/04). האירוע המרגש התקיים בהפסקת המשחק נגד מכבי קביליו יפו (1:2).

הפועל נצרת עילית סיימה את עונתה הראשונה בליגה הבכירה (2004/05) בהצלחה יחסית במקום ה- 6 (אז היו בליגת העל רק 12 קבוצות), אבל בעונתה השנייה (2005/06) נשרה בפוטו פיניש בגלל הפרש של שער אחד בלבד. לפני שנתיים חזרה הקבוצה לליגת העל בשמה החדש, אבל נשרה ממנה בתום עונה אחת.

אגדות העבר, ששמו את העיר על המפה, הגיעו למפגש במצב רוח מרומם ותוך זמן קצר התפנו לספר סיפורים ולהעלות זיכרונות עם המון התרגשות ונוסטלגיה. "זה מחזיר אותי 20 שנה אחורה", אמר שוער העבר אושרי לוי "הייתה עונה מדהימה, עיר שלמה התלכדה סביב הקבוצה".

ותיקי הפועל נצרת עילית חוגגים 20 שנה להעפלה לליגת העל. איציק סולומון,
ותיקי הפועל נצרת עילית חוגגים 20 שנה להעפלה לליגת העל/איציק סולומון

בטקס חגיגי שנערך במעמד ראש העיר, רונן פלוט, שנתן את חסותו למפגש המרגש. פלוט, שמלווה את הקבוצה כבר שנים ארוכות, אמר: "כבוד גדול עבור העיר ועבורי באופן אישי לארח באצטדיון המפואר שלנו את האנשים ששמו אותנו על המפה. יש כאן השקעה אדירה בעיר ובקבוצה ואני מאמין שלא ירחק היום בו נחזור לליגת העל".

נכון, הזרים דניאל גוטיירס (אורוגואי) וזוזה דוארטה (ברזיל), שהיו שותפים לעלייה לא הגיעו כמו גם הישראלי לשעבר גיזרמו ישראלביץ, שחי כיום בארגנטינה ממנה עלה בזמנו לישראל. גם יואב זיו, שנמצא בסלובניה עם מכבי תל אביב לא היה, אבל דאג לשלוח ברכה. כן היו שם המאמן מוטי איווניר (היום מאמן הקבוצה) ועוזרו (ומאמן הכושר) שאול דה צוקרל.

עוד הגיעו: רונן פיגנבוים, אילן צרפתי, דודי פדלון הקפטן יניב כהן, חיים בנון, ניר סוחר, מאור ג'אנח, ניר סוחר, רג'א זועבי ישראל דרור, תמיר נצר, שוער המשנה ליאור בן חמו, עידן גורן, היום מנכ"ל 'אושר עד', נדיב סימנטוב ואחרים.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
ותיקי הפועל נצרת עילית חוגגים 20 שנה להעפלה לליגת העל. איציק סולומון,
ותיקי הפועל נצרת עילית חוגגים 20 שנה להעפלה לליגת העל/איציק סולומון

השמועה על המפגש עשתה כנפיים גם מעבר לים והשחקנים ג'יז'רמו ישראלביץ (ארגנטינה) ודניאל גוטיירס (אורוגואי) ששלחו ברכות מצולמות לחברים וסיפרו כמה הם מתגעגעים. "חבל שאנחנו לא איתכם, מתגעגעים, איזה כיף לכם שאתם נפגשים אחרי כל כך הרבה שנים", היה המסר שהעבירו ולא שכחו למסור ד"ש לבוס אבשלום נוריאל.

עוד היו שם: המנכ"ל דאז צביקה מנשקו, חברי הנהלה רוני ליקוורניק, בנצי קירשנצוויג ואפילו האפסנאי של אותם ימים, חיים עטיה, שכולם הזכירו לו איך נהג לשים מי ברז בכדים של מי עדן כדי לחסוך כמה גרושים למועדון. בין האורחים היה גם המעסה של אותה קבוצה, אולג רוזמן.

בתחילת האירוע התכנסו השחקנים בחדר ההנצחה לשחקני עבר במועדון, הדליקו נרות לזכרם והצדיעו לאלה שהתחילו את המסורת בנוף הגליל. משם עברו השחקנים לארוחה חגיגית בחדר VIP באצטדיון גרין ובאותו מעמד קיבלו שקיות עם תשורות מתנת המועדון. האירוע הגיע לשיאו בהפסקת המשחק, אז התקיים הטקס המרגש. ראש העיר רונן פלוט ברך והשחקנים קיבלו גביעים מהודרים, לקול תשואות האוהדים ביציע.

מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, סיכם: "איך שהזמן טס לו. זוכר כאילו רק אתמול הייתי אוהד מושבע של הקבוצה, רץ אחריה ממגרש למגרש והנה היום אני עומד בראש המערכת. כבוד גדול עבורי לארח כאן את כל הכוכבים ששמו את העיר על מפת הכדורגל הארצית, יש לנו מועדון בריא עם ראש עיר אוהד ותומך ואין לי ספק שעוד נחזור לאותם ימים מופלאים בליגת העל".

קפטן העבר יניב כהן: "איזה מפגש מרגש, הזכיר לי את הימים המופלאים של לפני 20 שנה. הייתה תקופה יפה, רוח אחרת, אני אמנם עזבתי את העיר, אבל אני עדיין מחובר לעיר בה גדלתי ואין לי ספק שעם ההשקעה האדירה של ראש העיר המועדון יידע לחזור ובגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully