וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מרוצה: "הרבה שנים לא הייתי בקבוצה כל כך רצינית"

29.8.2023 / 7:00

מאמן הפועל חיפה נשם לרווחה אחרי ה-1:2 על בית"ר בפתיחת העונה ופרגן לשחקניו: "לא נותנים לי אפילו סיבה להרים את הקול". על קמארה: "לא מקבל מספיק כבוד מהשופטים. אם הוא נוגע במישהו, ישר מוציאים לו צהוב"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

הרבה אוויר השתחרר בהפועל חיפה לאחר הניצחון בבלומפילד 1:2 על בית"ר ירושלים במחזור פתיחת העונה. שחקני הקבוצה שיצאו מהאיצטדיון אמרו: "בית"ר לא קבוצה קלה גם כשאין לה סגל מדהים, עם הקהל שלה וההתלהבות שם בקלות גם יכולנו להפסיד, הבאנו אופי למשחק הזה".

רוני לוי סיפר בסיום: "אנחנו קבוצה עם הרבה מאוד שחקנים חדשים, זאת לא קלישאה, לוקח זמן לחבר את כולם, להכיר טוב אחד את השני, מקצועית וחברתית, ובתהליך הזה הגישה של השחקנים נהדרת. במשחק היו עליות וירידות, מומנטומים, ואנחנו רוצים יותר המשכיות ויכולת טובה לאורך זמן. השחקנים גילו מנטאלית טובה, חזרנו למשחק, ניצחנו ונתנו לקהל הגדול שלנו שהגיע לשמור, נקווה לתת להם עוד הרבה סיבות, אבל אנחנו עם הרגליים על הקרקע".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
שבע רצון. רוני לוי/ברני ארדוב

על היריבה אמר: "בית"ר עם הרבה שחקנים איכותיים, קבוצה חזקה, ראיתי אותם נגד פאוק, הם אחרי 3 משחקים רשמיים באלוף האלופים ואירופה, ידענו שבמשחק חוץ מול הקהל שלהם נצטרך לעבור רגעים קשים. יכול להיות שעם הזמן נהיה חדים יותר ויציבים יותר, נעשה מעברים טובים יותר וננסה להכריע טוב יותר. מהרבה דברים לא הייתי מרוצה במשחק, לא ברמת העמידה ולא שהיינו חשופים בחצי הראשון להתקפות מעבר, זה דברים שנצטרך לשפר. בוגנים נכנס ועשה שינוי, גם נגד נתניה הוא עשה פעולה. שיעשה 10 פעולות, אני אדבר עליו יותר".

על האווירה סביבו במועדון: "לקחו דברים ותרגמו אותם קצת לא נכון, אולי הסברתי את עצמי פחות מדויק ולקחו את זה קדימה. מערכת היחסים עם יואב (כץ) מצוינת, הוא מכבד אותי ואני מחזיר לו חזרה. לפעמים זה גולש למקומות שלא צריך אבל חוזרים לשגרת עבודה ושיתוף פעולה, אנחנו עובדים כמו שצריך במערכת. הרבה שנים לא הייתה לי קבוצה כל כך רצינית, חבר'ה חיוביים, כמאמן אפילו לא הייתה לי סיבה להרים את הקול עליהם על התנהלות לא טובה - זה בסיס טוב לקבוצה טובה. הרבה שחקנים חדשים, כמה שחקנים ממחלקת הנוער, אולי נתחזק בעוד שחקן או שניים ונתקדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58712 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43451 משתתפים

על כובש שער הניצחון מוחמד קמארה אמר המאמן: "הוא שחקן מאוד איכותי וחזק. הוא לא מקבל ריספקט מהשופטים, משחקים איתו מאוד אגרסיבי וחזק ואם הוא נוגע במישהו, ישר מוציאים לו צהוב. אני לא אומר שאנחנו לא צריכים לבדוק את עצמנו ולשפר התנהלות, אבל הוא לא מקבל את הריספקט כאן, אם הוא ידחוף את עצמו לקצה הוא מסוגל להגיע לרמות גבוהות מאוד והוא יעזור לנו הרבה. בחצי דיברנו על זה שאנחנו יכולים ומסוגלים לחזור ויש לו חלק מרכזי בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully