וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיירון ג'ורג' עשוי לחתום היום בבית"ר ירושלים

29.8.2023 / 6:47

נציגי החלוץ הקוסטה ריקני שלחו תיקונים לטיוטה והבטיחו כי יחתום בקרוב על ההסכם. סורו עדיין בקשר עם הקבוצה, אורי דהן עדיין על הפרק, אין כוונה לצרף מגן ימני בשלב זה. במועדון הגיבו בציניות על ההחלטה להעמיד לדין על חולצות המחאה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

בבית"ר ירושלים יצאו מהמשחק עם הפועל חיפה אתמול (שני) במאניה-דיפרסיה המפורסמת. מצד אחד, ביחס להרכב ובסגל איתו הגיע יוסי אבוקסיס למשחק, הייתה שביעות רצון מהיכולת של השחקנים והמאמן אף החמיא להם בסיום. אך יחד עם זאת, כולם מרגישים שההפסד הוא תוצאה של קיץ רע, שיחד עם מינוס 4 הנקודות אותו סוחבת הקבוצה, רק יוסיפו לחץ למערכת.

אבל בית"ר לא יכולה להתלונן. כשעולים עם זר אחד בהרכב בעונה שהסגל היה אמור להיות מוכן כבר בסוף יולי לאירופה, כשיוסי אבוקסיס צריך לאלתר בעמדת החלוץ בין נהוראי דבוש, ירדן שועה ואפילו בראניי קאבלה, כשאופיר קריאף נאלץ לעלות לשחק על כדורים וזריקה כי זה מה יש - כל אלה יחד הם תוצאה של סגל לא מוכן לליגה, והמחיר בהתאם.

גידי קאניוק בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
זה המחיר על הקיץ הרע. קאניוק/ברני ארדוב

בבית"ר מבטיחים כי בשבוע הקרוב יצורפו שני שחקנים ועד לסוף החלון עוד שחקן או שניים. אם הקבוצה תנצח במחזור הקרוב באשדוד ועד לאחר פגרת הנבחרות תציג סגל מלא ומוכן לליגה, המחיר יהיה סביר. אם לא תנצח באשדוד ותצא לפגרה במינוס 3 או 4, זה רק יגביר את הלחץ ועשוי להקשות מאוד בהמשך גם כאשר יצורפו שחקנים.

מה בתכנית הרכש? החלוץ מיירון ג'ורג' מושך את הקבוצה כבר שבוע, אך נציגיו שלחו אתמול סייגים אחרונים להסכם, ולפחות על פי דבריהם, הוא אמור להחזיר היום את ההסכם חתום. בבית"ר מקווים כי כך יקרה אך ימתינו לתשובה סופית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חלוץ נבחרת קוסטה ריקה מיירון ג'ורג'. Adam Hunger, GettyImages
ממשיך להתקרב. ג'ורג'/GettyImages, Adam Hunger

איסמעילה סורו עדיין נמצא בקשר עם בית"ר, אך במקביל ממתין לקבל פיצוי מסלטיק ולהערכת הצהובים-שחורים גם בודק אופציות אחרות. בבית"ר מעריכים כי עם סיום החלון באירופה ביום חמישי, כל נושא הזרים יקבל תפנית היות והאפשרות למצוא קבוצה אחרות ביבשת ייסגר בפני השחקנים המועמדים.

בנוגע לאורי דהן, בבית"ר לא מרימים ידיים, אך ימתינו לאחר המשחק של מכבי חיפה נגד יאנג בויז כדי להבין סופית את דרישות השחקן ואת דרישות האלופה לשחרורו. בקבוצה עדיין מעדיפים שדהן יצטרף, מה שישאיר מקום לשחקן זר בכנף. אם יצורפו בלם וקשר אחורי זרים, לא יהיה לבית"ר מקום לכנף זר והיא תצטרך להתפשר בעמדה זאת.

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58718 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43457 משתתפים

בנוגע לשמות של ישראלים כמו אילון אלמוג ואיתמר שבירו, ישנה התעניינות מצד הקבוצה מהבירה, אך במועדון מעריכים שקשה יהיה להגיע לעסקאות השאלה עם אופציה לרכישה עם קרית שמונה או מכבי תל אביב. אשר לאבישי כהן, זוהר זסנו, דוד קלטינס, בבית"ר כרגע שמים את הנושא בצד וישקלו לצרף שחקן נוסף רק לאחר שיצורפו זרים בעמדות הבלם, קשר אחורי וחלוץ. במסגרת היחסים בין ג'קי בן זקן וברק אברמוב, אופציית זסנו תמיד נמצאת באויר.

שחקני הקבוצה עלו אמש עם חולצות מחאה עליהן היה כתוב "דין לבית"ר ודין לשאר". בבית"ר אמרו בסיום כי ידעו שיעמדו לדין בעקבות זאת אך הם לא מתכוונים להפסיק למחות ואף אמרו בציניות: "מזל שזה לא היה בזמן משחק, אחרת היו מורידים לנו נקודות. פעם הבאה נגיד לשחקנים ללבוש את החולצות בהפסקת מים". כחלק מהכעס הגדול במועדון, בבית"ר הבהירו עוד לפני המשחק לאנשי ההתאחדות ואיגוד השופטים כי לא יזכו להזמנות למשחקיה של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully