וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניסאי העבר שחר פרקיס מצטרף לירוקים - וזה לא מה שאתם חושבים

27.8.2023 / 10:23

חיזוק משמעותי לאביהו האן - שחר פרקיס, מבכירי שחקני הטניס בישראל בעבר, מצטרף לסיעת הירוקים של חיפה: "בכוונתי להתמקד בעשיה ציבורית בחיפה בתחום הספורט הקרוב מאוד לליבי"

שחר פרקיס עם אביהו האן. יחצ,
שחר פרקיס עם אביהו האן/יחצ

שחר פרקיס, מבכירי שחקני הטניס בישראל בעבר, מצטרף לסיעת הירוקים של חיפה. אביהו האן, יו"ר הירוקים של חיפה ומועמד כחול לבן לראשות העיר אמר: "שחר מביא איתו הבנה עמוקה של עולם הספורט ואני שמח על הצטרפותו, ובטוח שיחד נוביל את תחום הספורט בחיפה למקום טוב יותר. הספורט העממי והתחרותי בחיפה הוא שהופך אותנו לעיר בריאה ותוססת ואני רואה חשיבות רבה מאוד בפיתוחו. החיבור של שחר יעצים את הפיתוח האיכותי של עולם הספורט בחיפה".

פרקיס, 61, יליד חיפה, טניסאי ישראלי בעבר, דורג 53 בעולם המקצועני, אלוף ישראל בטניס ארבע פעמים ברציפות, מאמן נבחרת הנשים ונבחרת גביע דיויס של ישראל. פרקיס בעל ניסיון ניהולי עשיר בתחום הספורט, ולאורך השנים שימש כמנהל מרכז הטניס בחיפה, כמנכ"ל איגוד הטניס הישראלי וכמנכ"ל מרכז שיקום וספורט של איל"ן בקרית חיים.

על ההחלטה לחבור לאביהו האן המתמודד לראשות העיר ולרשימת הירוקים של חיפה למועצת העיר אמר פרקיס: "החלטתי להצטרף לאביהו האן כי אני מאמין שהוא יוביל את חיפה לעתיד טוב יותר, שפוי יותר וישאיר את הצביון החיפאי כפי שאני רואה אותו גם בהיבט של ההתחדשות העירונית בתחום הבניה וגם בהיבט הליברלי, הדמוקרטי והאנושי. אני נושם וחי את תחום הספורט מגיל צעיר ועד היום. בכוונתי להתמקד בעשיה ציבורית בחיפה בתחום הספורט הקרוב מאוד לליבי, החל מהספורט העממי וכלה בספורט התחרותי מקצועני. נפתח ונקדם אותו לרווחת כל תושבי העיר. נגדיל את החלק היחסי של תקציב הספורט העירוני כמכשיר וכדרך לשיפור בריאות הגוף והנפש דרך הספורט".

חבירתו של פרקיס לסיעת הירוקים מצטרפת לחיבורים משמעותיים נוספים לאביהו האן ולסיעת הירוקים - נזכיר כי להאן חברו לאחרונה יו"ר אגודת הסטודנטים בטכניון לשעבר לינוי נגר שאול, ששירתה כמ"פ בדובדבן ומשמשת כפעילה מרכזית במטה הסטודנטיאלי של סיעת כחול לבן, ועו"ד מרינה ברנובסקיה, פעילה חברתית משכונת הדר וגורם מוביל בקהילת יוצאי חבר המדינות בחיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully