וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין גילתה יהלום חדש, דראפיץ' הבהיר: "לא ביקרתי את ההנהלה"

27.8.2023 / 6:26

מחמאות לעיאש שהצטיין נגד הפועל ת"א וגם כבש שער שוויון. המאמן מקווה שכל השחקנים עברו בבקרה: "חששתי שנגיע לא מוכנים לליגה"

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

שביעות רצון בבני סכנין אחרי ה-1:1 אתמול (שבת) נגד הפועל תל אביב במחזור הפתיחה של ליגת העל. בסכנין חששו מהמשחק לאור הסגל החסר ובמחצית הראשונה הקבוצה אכן לא נראתה טוב. במחצית השנייה חל שיפור גדול ובסכנין אהבו מאוד את היכולת שכמעט הובילה למהפך. מי שזכה למחמאות גדולות היה אניס פורת עיאש, שכבש שער בכורה בבוגרים והציג יכולת טובה.

"בכל מקום שאני הולך יש הפתעה של שחקן צעיר ורוצים לקנות אותו", אמר המאמן סלובודן דראפיץ' בסיום, "אניס שיחק היום כמגן שמאלי וזה לא התפקיד שלו. הוא קיצוני וחלוץ, זו עונה ראשונה שלו בבוגרים ויש לו כישרון. אנחנו רוצים לראות אותו מתפתח. כל הכבוד על השער הראשון שלו, הוא אינטלגנט ואוהב לעבוד קשה וסכנין יכולה להרוויח אותו".

שחקן בני סכנין אניס פורת עיאש מול שחקן הפועל תל אביב אלון אזוגי. מאור אלקסלסי
התגלית של פתיחת העונה של סכנין. פורת עיאש/מאור אלקסלסי

בקבוצה יעשו את כל המאמצים להבטיח את העברתם כל חברי סגל בבקרת התקציבים לקראת המשחק הבא ובהנהלה אופטימיים שאכן כל השחקנים יעמדו לרשותו של דראפיץ'.

"במחצית ראשונה לא שיחקנו כדורגל טוב, אבל במחצית השנייה שלטנו במשחק" אמר מופלח שלעאטה שהיה בין השחקנים החדשים הבודדים שעברו בבקרה, "באו אליי ואמרו שאשחק, אני מקווה שבשבוע הבא כל הסגל ישחק. זה עניינים של ההנהלה ואני מקווה שכולם ישחקו ביום שבת. האמת שהמאמן לא תרגל הרכב, אלא הכין את כל הקבוצה כי היה רצון שכולם יהיו מוכנים בגלל שלא ידעו מי יעבור בבקרה ומי לא. סלובו נתן לנו בטחון במחצית וחזרנו למשחק והיינו צריכים גם לנצח".

דראפיץ' עצמו התבקש להתייחס לביקורת המרומזת שהעביר על ההנהלה: "אני לא מבקר אף אחד, אני מסביר את המצב ואמרתי שמאוד קשה להתכונן לליגה דרך גביע הטוטו אם אין את הסגל המלא. היום שיחקו הרבה שחקנים ששותפו גם בגביע הטוטו והיו להם כבר הרבה דקות, ובגלל זה עשינו תוצאה טובה. הפחד שלי היה שנגיע לא נהיה מוכנים לליגה, אבל לא העברתי ביקורת על ההנהלה. החבר'ה הוכיחו לי שיש שחקנים טובים וממושמעים בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully