וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוק עד 2026: עבדולאי סק האריך את חוזהו במכבי חיפה

25.8.2023 / 11:08

הבלם הסנגלי הבטיח את הישארותו במדי האלופה לשלוש שנים נוספות: "מרגיש שעשיתי את הבחירה הנכונה כשהגעתי לכאן". אלברמן: "הפך לבורג משמעותי על המגרש ובחדר ההלבשה". גם עלי מוחמד וסונדגרן במו"מ מתקדם וצפויים לחתום על חוזים חדשים

מחוץ לקווים, 24.8/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

לקראת הכניסה לשבוע הגורלי של הקבוצה עם גומלין פלייאוף ליגת האלופות נגד יאנג בויז (שלישי, 22:00), מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) על הארכת חוזהו של אחד מעמודי התווך של הקבוצה בשנה האחרונה ואחד הבלמים הטובים בארץ, עבדולאי סק.

הבלם אמר לאחר החתימה: "אני שנה פה ונהנה מכל רגע. אני אוהב את החיבור שיש לי עם הקהל ומרגיש שעשיתי את הבחירה הנכונה כשהגעתי לכאן. אני מאושר ושמח להמשיך במכבי עוד שלוש שנים".

המנהל המקצועי, גל אלברמן, בירך על הארכת החוזה: "שמחים על הארכת הסכמו של עבדולאי עד 2026. מהרגע בו הצטרף למועדון, הוא הפך לבורג חשוב ומשמעותי על המגרש ובחדר ההלבשה. היכולות שלו על המגרש וכושר המנהיגות שלו הפכו אותו לשחקן זר שמרגיש כמו שחקן בית. אנו רוצים לאחל לעבדולאיי הצלחות רבות ורגעי אושר מרובים בירוק ברמה האישית וכמובן הקבוצתית. אוהבים אותך עבדולאי".

שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
נשאר ל-3 שנים נוספות. סק עם משפחתו ונציגי הקבוצה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, הוסיף: "מצאנו חשיבות גדולה להבטיח את עתידו של עבדולאי סק בירוק, כחלק מתכנון אסטרטגי להווה ולשנים הקרובות. סק הגיע בעונה הקודמת והפך מהר מאוד לשחקן חשוב ומשמעותי עבור הקבוצה והמועדון. השאיפה שלו למצוינות ולהישגים, לצד אישיות טובה וגישה חיובית, מתאימים לתפיסה הערכית והמקצועית של מועדון כדורגל מכבי חיפה. ככזה, עבדולאי הפך בזמן קצר לאחד השחקנים האהובים בקרב האוהדים, השחקנים והצוות. אנו מאחלים לו ולנו שנים מוצלחות בירוק".

מלבד סק, גם עלי מוחמד ודניאל סונדגרן במשא ומתן מתקדם עם המועדון, כאשר השניים צפויים בקרוב לחתום על חוזים חדשים ולהאריך את ההתקשרות אצל האלופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
יחד עם משפחתו. סק/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43457 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58718 משתתפים

הבלם הסנגלי שהצטרף לפני שנה יחד עם דילן בטובינסיקה כצמד מחליפים לבוגדן פלאניץ' שעזב את המועדון, הפך לשחקן ההגנה המשמעותי ביותר של האלופה, כאשר הוא הספיק לרשום 46 הופעות במדי הירוקים ולכבוש 6 שערים, כולל צמד מול פריז סן ז'רמן בהפסד בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully