וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורו, ג'ורג', בלם וגם תומא: כל הזרים משהים את תשובתם לבית"ר

24.8.2023 / 16:58

במועדון מתלבטים עד כמה להמתין לזרים המבוקשים, שכל אחד מהם בוחן אופציות אחרות. נלקחת בחשבון אפשרות שתומא בכל זאת יישאר

תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים 4:1 לפאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

בית"ר ירושלים רוצה להשלים את סגל הקבוצה בעזרת חלוץ, קשר ובלם זרים, אך בשלב זה, בכל תפקיד, השחקן שנמצא ראשון בסדר העדיפויות משהה את תשובתו ובמועדון מתלבטים עד מתי להמתין לו.

נתחיל באיסמעילה סורו, שמזגזג ומנסה להוציא פיצוי ושחרור מסלטיק במקביל, כאשר שכרו העונה יחד עם מענקים היה אמור להגיע ל-420 אלף יורו. בית"ר הייתה מוכנה גם לשלם לסלטיק, אך לא זאת הבעיה. סורו לוקח את הזמן ובמקביל גם בודק הצעות מאירופה, כל עוד החלון פתוח עד לסוף החודש. בבית"ר עדיין ממתינים לו אך זהירים ובודקים אופציות נוספות, כשגם לוקחים בחשבון אפשרות שברגע האחרון, לאחר סגירת החלון באירופה, טרזייה תומא יישאר וישחק לצד דני הוצ'קו.

מיירון ג'ורג' במדי לוזאן ב-2022. GettyImages
גם הוא בודק אופציה נוספת? מיירון ג'ורג'/GettyImages

האזינו: אופיר סער על פטירתו של רונן שוויג ועדכוני בית"ר

בנוגע למיירון ג'ורג', כל התנאים של השחקן מסוכמים, אך הוא משהה את חתימתו וככל הנראה גם הוא בודק אופציה נוספת. גם במקרה זה, בבית"ר לא לוקחים סיכון ומנהלים שיחות עם חלוץ נוסף.

בנוסף לשניים, בלם אותו הצוות המקצועי מאוד רוצה לצרף והוגשה לו הצעה בשכר של 220 אלף יורו, הודיע בשלב זה כי אשתו חוששת מהגעה לישראל. נציגיו עובדים יחד עם בית"ר ומפעילים אנשי קשר בכדי לשכנע אותה.

בשורה התחתונה, בבית"ר מבטיחים כי ינחתו כאן שלושה זרים עד לתום החלון ב-20 בספטמבר, ואולי עוד ישראלי או שניים. בהתחשב בכך שהשבוע מתחילה הליגה והקבוצה עם מינוס 4 נקודות, זה לא יהיה פשוט בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully