וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה לאחר הארכת החוזה במכבי חיפה: "זה רגע מאוד מיוחד עבורי"

24.8.2023 / 15:28

הירוקים אישרו שהקשר חתם עד 2027: "אעשה הכל כדי שיהיה לנו בעזרת השם עוד לפחות ארבע שנים כאלה". אלברמן: "אחד מסמלי ההצלחה הגדולים"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:3 על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

כבר בתחילת השבוע נודע שדולב חזיזה חתם על הארכת חוזה במכבי חיפה עד 2027 בתמורה לביטול סעיף השחרור, אבל רק היום (חמישי) אישרו זאת הירוקים והכריזו על הישארותו של הקשר בחוזה חדש ומשודרג, יממה אחרי ה-0:0 הביתי נגד יאנג בויז בפלייאוף ליגת האלופות.

לאחר החתימה חזיזה אמר לאתר הרשמי של המועדון: "שמח מאוד להמשיך בבית שלי. זה רגע מאוד מיוחד עבורי. המסע שלנו התחיל לפני ארבע שנים והוא ממשיך בעזרת השם לארבע שנים נוספות. הגעתי לפה ילד ועכשיו אני אבא למשפחה המיוחדת שלי. אז קודם כל תודה לאשתי על התמיכה לאורך כל הדרך. תודה גדולה ליענקל'ה, עוזי, אור ואיציק ותודה מיוחדת לגל אלברמן, שעשה ועושה הכל בשבילי ובשביל הקבוצה. אני מבטיח לכם שאני אעשה הכל כדי שיהיה לנו בעזרת השם עוד לפחות ארבע שנים כאלה. אוהב אתכם ויאללה מכבי ירוק עולה".

דולב חזיזה במעמד הארכת החוזה במכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
משפחת חזיזה לאחר החתימה על החוזה החדש עד 2027/אתר רשמי, מכבי חיפה
דולב חזיזה במעמד הארכת החוזה במכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
חזיזה עם עובדיה ואלברמן/אתר רשמי, מכבי חיפה

האזינו: שלמה וייס עם עדכוני מכבי חיפה

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על הארכת הסכמו של דולב, אחד מסמלי ההצלחה הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות. אנחנו מאחלים לדולב עוד הצלחות רבות אישיות וקבוצתיות בירוק. בהצלחה גדולה מכל הלב דולב".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנו שמחים שדולב חזיזה ממשיך איתנו לעוד ארבע שנים לפחות. דולב הוא סמל לנחישות, עבודה קשה לצד אהבת המשחק וכישרון יוצא מהכלל. לדולב, יש חלק משמעותי בהישגים של המועדון בשנים האחרונות ולא במקרה הוא הפך לסמל ולאהוב הקהל הירוק. זו החתמה חשובה ומשמעותית עבורנו ועבורו ואנו מאחלים לדולב להמשיך בהצלחות האישיות והקבוצתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully