וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בית"ר והפועל ירושלים לשעבר רונן שוויג הלך לעולמו בגיל 54

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 12:46

שוויג סייע לצהובים-שחורים לזכות בגביע המדינה ובאליפות ונלחם בשנתיים האחרונות במחלה קשה. זלצר: "שחקן אהוב עם ראש גדול"

תיקתקנו, 23.8/ספורט1

כדורגלן העבר רונן שוויג הלך הבוקר (חמישי) לעולמו בגיל 54, לאחר שנלחם במחלה קשה בשנתיים האחרונות. ההלוויה תתקיים ב-18:00 במודיעין.

שוויג גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים והחל את קריירת הבוגרים שלו במועדון ב-1987, אחרי עונה אחת בבית"ר תל אביב. בשורות הירולמים זכה בשני תארים - גביע המדינה ב-1998/99 ואליפות ב-1992/93 - לפני שחזר לבית"ר תל אביב ב-1994. את המשך הקריירה שלו העביר בהפועל ירושלים (1996/97), הפועל לוד (1997-1999) ומכבי קרית גת (2001), לפני ששב לקדנציות נוספות בבית"ר ירושלים ובהפועל ירושלים, במדיה פרש.

כדורגלן העבר רונן שוויג. דני מרון
יהי זכרו ברוך. שוויג/דני מרון
שחקן העבר רונן שוויג. עדי אבישי, ספורט 1
שני תארים. שוויג/ספורט 1, עדי אבישי
שחקן העבר רונן שוויג. דני מרון
כיכב בעיקר בירושלים. שוויג/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים לשעבר זאב זלצר ספד לו ואמר: "עצוב מאוד, אני כמאמן בית"ר ירושלים העלתי את רונן לבוגרים. שחקן אהוב עם ראש גדול, כישרון ונערץ על כולם. אהב מאוד את משחק הכדורגל ואת העבודה עם הנוער".

שחקן בית"ר ירושלים לשעבר יצחק ג'אנו: "אני בשוק, רועד כולי. מי שהכיר את רונן יודע שאיבדנו שחקן עבר וילד טוב. עבד עם נוער וילדים, זה יום עצוב לי מאוד, יהי זכרו ברוך".

שחקן בית"ר ירושלים לשעבר אודי רובוביץ': "רונן שוויג היה דור ההמשך שנים אחרי שפרשתי. שחקן מאוד כישרוני, אהוב במועדון, בשורה כואבת, יהי זכרו ברוך".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully