וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "חילוף המשמרות היה מתבקש". יואב כץ: "מצפה להישגים גבוהים"

24.8.2023 / 13:48

הפועל חיפה פתחה את שנתה ה-100, אחרי מתיחת הפנים בקיץ. המאמן נשאל על יחסיו עם הבעלים: "מערכת היחסים טובה מאוד. אם רוצים שקט, צריך לנצח. היו שחקנים שבעים אשתקד". דור מלול מבקש סבלנות: "שינוי כזה דרסטי לוקח זמן". אורן גולן: "הסגל טוב מאשר בעונה שעברה"

מסיבת העיתונאים של הפועל חיפה לפתיחת העונה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: שירן גולן

הפועל חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה שלה. האדומים יתארחו אצל בית"ר ירושלים ביום שני הבא (20:00, ספורט1) במסגרת מחזור הפתיחה, אחרי עוד קיץ סוער. הליגה אמנם לא יצאה לדרך, אך מעמדו של רוני לוי כבר נראה מעט מעורער. את גביע הטוטו סיימה הפועל חיפה במקום התשיעי, לאחר שצירפה במהלך הקיץ את פרגן מאיימבו, ניב אנטמן, ייסמאו קבדה, ניתאי ביתן, איתמר נוי, ג'ורג' דיבה, פליפה סנטוס, נאור סבג, יואב ג'רפי, ינון אליהו וגיא מלמד ואיבדה בין היתר את צמד הוותיקים שלה, חנן ממן וגל אראל שהודיעו על פרישה. האחרון הפך לעוזרו של רוני לוי.

הבעלים יואב כץ אמר באמצעות זום: "הקבוצה נוסדה לפני מאה שנים על ידי קבוצת בנאים שבנו את שכונת הדר והחליטו להקים קבוצת כדורגל, שעליה בן גוריון אמר שהפועל חיפה יש רק אחת. במשך 100 שנים לקבוצה יש הרבה מאוד הישגים, זכינו באליפות, זכינו בגביע, אבל אולי ההישג הכי גדול הוא חינוך לספורט ולאזרחות טובה של עשרות אלפי, אולי מאות אלפי ילדים וילדות. אנחנו מקווים שזה ימשיך לעוד 100 שנים, אולי אלף שנים. נציין את שנת המאה עם ספר מיוחד, אני מקווה שנוכל להוציא גם סרט. אני מקווה שתהיה שנה מאוד פוריה, שנגיע להישגים גבוהים ורמות שלא הגענו קודם. אני מצפה לשנה החדשה".

בעלי הפועל חיפה יואב כץ בשיחת זום. שלומי גבאי
שנה מיוחדת. כץ/שלומי גבאי

רוני לוי אמר: "עשינו מתיחת פנים גדולה מאוד השנה, לא פשוטה, היה סגל ותיק וטוב מאוד שהוביל את הקבוצה הרבה שנים. כל אחד הגיע לשיא, חלק פרשו, חלק מיצו את עצמם, והיה מתבקש לעשות את חילוף המשמרות הזה. אלה לא פעולות פשוטות. צירפנו שחקנים טובים מאוד ואנחנו בונים פה לאט לאט קבוצה חזקה וטובה. עדיין נרצה להתחזק בעוד שחקנים, אני בטוח שהסגל שלנו יושלם ותהיה קבוצה חזקה. היו רעשי רקע, כל מיני כותרות, אבל מערכת היחסים שלנו בתוך המועדון היא טובה מאוד. אם רוצים שקט, צריך לנצח. אנחנו רוצים לחשוב חיובי, אני רוצה לשאוף כמה שיותר גבוה. אני סומך על הקבוצה שלי ובטוח שנפתח טוב נגד בית"ר ירושלים".

המאמן הוסיף ואמר על העונה שעברה: "התחושה שלי היתה שאנחנו עלולים להיאבק על הירידה, אני שמח שזה לא מה שקרה. היו שחקנים טובים, נהדרים, אבל קצת שבעים מהמקום ומהכדורגל. בשנה שעברה עשו את הדברים קצת מהר מדי ועשו טעויות, השנה עשינו את הדברים יותר בשקט. נשתדל להיות קבוצה יוזמת ולוחצת ושהקהל יהיה גאה בנו. אם נהיה ביחד, יהיה לנו הרבה יותר כוח. במסגרת כל המשימות שהיו לנו, אנחנו הכי מוכנים שאפשר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. שלומי גבאי
אופטימי. רוני לוי/שלומי גבאי

הקפטן דור מלול: "נשארתי לבד בין הוותיקים, אבל התחלנו את השנה וזה הוציא ממני המון צדדים אחרים, הבנתי לאן אני נכנס ומה צריך לעשות. לטעמי יש פה את אחד הסגלים הכי צעירים של הפועל חיפה בשנים האחרונות, ומצאתי את עצמי צריך לכוון ולדאוג ולראות איפה אני יכול לתרום. כמובן שהכל נעשה בשיתוף פעולה מלא עם הצוות, אנחנו מאוד רוצים לכוון למקומות טובים וגבוהים. זה תהליך, שינוי כזה דרסטי ומסיבי לוקח זמן. אני מרגיש שאנחנו בדרך הנכונה".

גל אראל: "כשחשבתי על הפרישה, חששתי מאוד מהרגע שאתה קם בבוקר ותוהה מה לעשות. פחדתי שתהיה לי תחושת ריקנות. לשמחתי, מוניתי לעמדת עוזר המאמן. זה חדש לי, אבל ישב לי בראש הרבה זמן. אני מוכן ואני תורם מהידע שלי, משתדל לעשות את הכי טוב שאפשר. מבחינה פיזית יכולתי לשחק עוד שנה-שנתיים, אבל ידעתי שבעתיד ארצה להיכנס לאימון. זה היה מתבקש".

אורן גולן, מנהל מקצועי בהפועל חיפה. שלומי גבאי
לא היסס להגיע. אורן גולן/שלומי גבאי
שחקני הפועל חיפה, הצוות המקצועי וההנהלה. שלומי גבאי
הפועל חיפה מודל 2023/24/שלומי גבאי

אורן גולן: "אני מתרגש מאוד, עזבתי את מקום הנוחות שלי והגעתי למועדון עם יומרות. אנסה לקדם את כל הפרמטרים ולתרום מהניסיון והידע שלי. כשיואב כץ פנה אלי להצטרף ולהיות לו לעזר, מאוד שמחתי. כבוד גדול מאוד בשבילי. הגעתי לכאן כמנהל מקצועי, ויואב אוהב לי לקרוא מנהל בכיר. יש פה שחקנים טובים יותר משהיו בעונה שעברה - גם כקבוצה וגם כשחקנים. חובת ההוכחה עליהם ועלינו כקבוצה, בחרנו אותם אחד-אחד. ההצלחה שלנו תלויה בקהל שלנו ואני רוצה לאתגר גם אותו - הוא חלק מההצלחה וחלק מהכישלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully