וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוסאר: "חדר ההלבשה בארסנל הוא משפחה, זו סיבה לכך שאנחנו טובים"

שחקן התותחנים נזכר בתחילת הדרך לצד אליניב ברדה והתייחס למירוץ האליפות: "רוצים להיצמד למנצ'סטר סיטי, אך כל הליגה התחזקה"

לאנדרו טרוסאר בריאיון אצל ניב דברת/ספורט1

ארסנל היא אחת משלוש קבוצות שפתחו את עונת הפרמיירליג עם שני ניצחונות, אך לצערה, גם זה לא הספיק כדי להיות מעל מנצ'סטר סיטי בטבלה. התותחנים מדורגים במקום השלישי בזכות ניצחונות דחוקים על נוטינגהאם פורסט וקריסטל פאלאס, כאשר האלופה מקדימה אותה וגם ברייטון הלוהטת שהביסה 1:4 גם את לוטון וגם את וולבס.

לאחר הפתיחה המוצלחת, שכללה גם זכייה במגן הקהילה בזכות ניצחון בפנדלים על הסיטיזנס, שחקן ארסנל לאנדרו טרוסאר התראיין לשליח ספורט1 לוונדון, ניב דברת. הבלגי הבקיע את שער השוויון הדרמטי מול סיטי בתוספת הזמן ששלח את משחק מגן הקהילה לפנדלים, ואחרי שהגיע בינואר מברייטון הוא פותח עונה מלאה ראשונה בקבוצה.

לאנדרו טרוסאר, קשר ארסנל. Shaun Botterill, GettyImages
הפעם ארסנל תלך עד הסוף? טרוסאר/GettyImages, Shaun Botterill

על הרכשים שהגיעו הקיץ, דקלן רייס, יוריין טימבר וקאי האברץ, אמר טרוסאר: "התחזקנו, ברור שהם תוספת נהדרת לסגל, הם מביאים איתם משהו אחר. יש תחרות אז כולם צריכים להיות בשיא שלהם ולהופיע טוב. זו חבורה ממש טובה וזה נחמד שיש אותם כאן".

על המאבקים מול מנצ'סטר סיטי: "ברור שאנחנו תמיד רוצים להיות צמודים אליהם עד הסוף, אבל כל הקבוצות בליגה התחזקו בשחקנים טובים. קשה לדבר על מאבק האליפות, זו ריצה ארוכה ואי אפשר לדעת מה קורה במהלך העונה. לליברפול היו רכישות טובות, צ'לסי עשו דברים מדהימים בחלון. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, זו התפיסה שלנו והדרך שבה נגיע למשחקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא שוכחים אותו בבלגיה. ברדה/ברני ארדוב

טרוסאר התייחס לתחרות באגף שמאל עם גבריאל מרטינלי: "זה לא רק אני והוא, שיחקתי במגוון עמדות שונות. בחדר ההלבשה לא רואים את התחרות, כולם חברים טובים ואנחנו מרגישים כמו משפחה, זו עוד סיבה לכך שאנחנו טובים".

טרוסאר החל את קריירת הבוגרים לגנק, שם שיתף פעולה לתקופה קצרה עם אליניב ברדה: "הוא היה שחקן גדול אבל גם אדם נהדר. הוא עזר לי בתקופה שבה ערכתי הופעת בכורה בבוגרים, עזר לי מאוד ודיבר איתי. אני זוכר שהוא הבקיע הרבה שערים נפלאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully