וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורחקו ממשחקי הפועל ת"א האוהדים שניסו להבריח אבוקות מפולין

22.8.2023 / 12:02

השניים מארגון "אולטראס הפועל", שנעצרו על ידי שוטרי תחנת יפו בשיתוף עם יחידת מכס נתב"ג, ישהו במעצר בית ובמקביל הפרקליטות נערכת להגשת כתבי אישום

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:1 (2:3 בפנדלים)/ספורט1

הוארך מעצרו של אחד מבכירי "אולטראס הפועל תל אביב", שנתפס עם אוהד נוסף של הפועל תל אביב לפני מספר ימים על ידי שוטרי תחנת יפו בשיתוף עם יחידת מכס נתב"ג כשברשותם אמצעים פירוטכניים רבים שאותם ניסו להבריח מפולין.

מעצרם הוארך עד היום (שלישי) וכעת התקבלה ההחלטה שהם יישאר במעצר בית עד סוף החודש. הפרקליטות מתכוונת להגיש כתב אישום בזמן שהם במעצר בית ובנוסף הם כבר הורחקו מכל משחקי הפועל תל אביב בכדורגל ובכדורסל עד תום העונה.

אמצעים פירוטכנים מפולין שניסו להבריח לישראל. דוברות המשטרה,
כמות אדירה של אבוקות שניסו להבריח מפולין/דוברות המשטרה

"לפני ימים אחדים התקבל בתחנת משטרת יפו דיווח על שני חשודים אשר בחזרתם בטיסה מפולין הביאו כמות גדולה של אמצעים פירוטכנים מסוכנים במזוודה. במהלך פעילות משותפת עם יחידת מכס נתב"ג הצליחו החוקרים להגיע ולאתר את החשודים בהברחה והם נעצרו. מדובר בתושב תל אביב בן 33 ותושב חולון בן 23 שהועברו לחקירה במשטרת יפו.

"מחומר החקירה עולה כי החשודים התכוונו להשתמש באמצעים פירוטכנים,אותם ניסו להבריח, במשחקי כדורגל ובכך לגרום לסכנה ממשית לציבור אוהדי כדורגל ולספורטאים", נמסר מדוברות המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully