וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ממתינה למיירון ג'ורג', חזרת אורי דהן מתעכבת

22.8.2023 / 7:00

החלוץ מקוסטה ריקה ישיב סופית בימים הקרובים. בלם מכבי חיפה עדיין לא מצטרף, גם בשל עניינים כספיים. הוצ'קו יחתום היום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.8/ספורט1

שישה ימים לפני משחק פתיחת העונה נגד הפועל חיפה בטדי, בבית"ר ירושלים נמשכים המאמצים להתחזק בחלוץ, בלם וקשר אחורי. הקשר המונטנגרי דני הוצ'קו יעבור בדיקות רפואיות ויחתום. השחקן לא היה במסגרת מאז שסיים חוזהו בפאפוס הקפריסאית במאי, אך לטענתו שמר על כושר באופן פרטי ויוכל בתוך תקופה קצרה יחסית לעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס. בבית"ר הכינו תכנית עבודה לקשר על מנת להכניסו לעניינים במהרה.

בנוגע לחלוץ, הקוסטה ריקני מיירון ג'ורג' בן ה-27 עדיין על הפרק. השחקן אמור לעזוב את פו מהליגה השניה בצרפת, אך מתלבט בין הצעת בית"ר להצעה נוספת, כאשר הוא אמור לתת תשובה סופית בימים הקרובים. ג'ורג', 29, פתח העונה בשני משחקים של הקבוצה והספיק לכבוש שער אחד. בעונה החולפת הוא כבש שישה שערים ב-10 הופעות בליגה כאשר לפני כן הוא שיחק בלוזאן השוויצרית.

מיירון ג'ורג' במדי לוזאן ב-2022. GettyImages
יהיה המחליף של ניקולאסקו? מיירון ג'ורג'/GettyImages

האזינו: אופיר סער עם עדכוני בית"ר ירושלים

בנוגע לאורי דהן, למרות שמכבי חיפה צירפה אתמול שחקן זר, הבלם עדיין לא מגיע לבית"ר. בשלב הזה נראה כי השחקן וחיפה יקבלו החלטות רק לאחר צמד המשחקים בשלב הפלייאוף נגד יאנג בויז, כאשר גם ברמה הכספית יש מרחק בין בית"ר לשחקן ובמידה שיימצא בלם זר מתאים, דהן יירד מהפרק.

בבית"ר מקווים כי לפחות 15 אלף איש יגיעו לבלומפילד למשחק הרדיוס, בעקבות העונש שנפסק לקבוצה בעונה שעברה. פרד פריידיי מתאמן ועובר טיפולים על מנת להיות כשיר למשחק, כאשר גם אופיר קריאף עשוי לקבל זריקה ולהתלבש.

יש לציין כי גם מחר תתייצב הקבוצה בבית הדין המשמעתי בגין התפרעות אוהדים, לאחר שבדרבי בשבת בגביע הטוטו אוהדי בית"ר השליכו רימון עשן לכר הדשא בדקה ה-55 וגם בפתיחת המשחק ירו זיקוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully