וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעבור לכרמל? הפועל חיפה שוקלת את מועמדותו של מיכאל אוחנה

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 23:28

הקשר בן ה-27 נמצא ללא קבוצה מאז שסיים את חוזהו במ.ס. אשדוד. במועדון צפויים לשוחח איתו כדי לשמוע את דרישותיו ואז יקבלו החלטה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.8/ספורט1

בהפועל חיפה ממשיכים לבנות את הקבוצה לעונה הבאה, כאשר הסגל רחוק מלהיות עמוק מספיק לפתיחת ליגת העל. מי שהוצע לקבוצה בימים האחרונים הוא מיכאל אוחנה ובמועדון שוקלים ברצינות רבה את מועמדותו. בחיפה צפויים לשוחח עם הקשר, שנמצא ללא קבוצה לאחר שסיים את חוזהו במ.ס. אשדוד, במטרה להבין את דרישותיו ואז תתקבל החלטה לגביו.

אוחנה בן ה-27, שנחשב בצעירותו לאחד הכישרונות המבטיחים בכדורגל הישראלי ושיחק בכל הנבחרות (כולל הופעה אחת בבוגרת ב-2017), סבל מפציעות ברכיים שגרמו לדעיכה בקריירה. הוא החל את הקריירה במ.ס. אשדוד, נמכר ב-2016 להפועל באר שבע (שתי אליפויות, שבעה שערים ו-10 בישולים ב-73 הופעות בכל המסגרות) ולאחר כשלוש שנים עבר לבית"ר ירושלים תמורת 1.6 מיליון יורו. בקיץ שעבר חתם במכבי נתניה ובמהלך העונה חזר לקדנציה שנייה במ.ס. אשדוד וכבש במדיה שער אחד.

שחקן מ.ס. אשדוד מיכאל אוחנה. לירון מולדובן
ישחק אצל רוני לוי? מיכאל אוחנה/לירון מולדובן

בנוסף על כך, בקבוצה רוצים להתחזק בעוד כמה שחקנים, הן בעמדת המגן השמאלי והן בעמדות הקישור וההתקפה. "יש פה שלד טוב, אבל אי אפשר לרוץ עונה שלמה רק עם שלד", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו בטוחים שבקרוב נמלא את הסגל ותהיה להפועל חיפה קבוצה חזקה העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully