וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימיץ' ינחת בישראל בימים הקרובים במטרה לחתום במכבי חיפה

20.8.2023 / 11:05

מרבית פרטי העסקה סוכמו והבלם הקרואטי ימלא את משבצת הזר הפנוי שנפתחה בעקבות המעמד שניתן לדניאל סונדגרן כישראלי. באיטליה טוענים: אסקולי תקבל תמורתו כמיליון יורו, החוזה לארבע שנים

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

לורנצו שימיץ' ינחת בישראל בימים הקרובים כדי להשלים את מעברו למכבי חיפה. מרבית פרטי העסקה סוכמו והבלם הקרואטי בן ה-27 צפוי לחתום בקרוב ולעבות את מצבת הבלמים של האלופה. מוקדם יותר דווח באיטליה כי הירוקים ישלמו לאסקולי מליגת המשנה בארץ המגף כמיליון יורו, ויחתימו את הבלם הקרואטי על חוזה לארבע שנים. החתמתו של שימיץ' התאפשרה לאחר שהתפנה מקום של זר בקבוצה בעקבות המעמד שניתן לדניאל סונדגרן כישראלי.

הקרואטי בן ה-27 היה מועמד למכבי נתניה לפני כשנה וחצי, ובקיץ שעבר חתם בקבוצה האיטלקית. הוא רשם 26 הופעות בסרייה B, בעונה בה אסקולי סיימה במקום ה-11. העונה הוא הספיק לרשום 90 דקות בהפסד 3:1 לוורונה בסיבוב הראשון בגביע.

לורנצו שימיץ' במדי ספאל. Alessandro Sabattini, GettyImages
זה מתקרב. שימיץ'/GettyImages, Alessandro Sabattini

במכבי חיפה מודעים לכך שבכל מקרה הבלם לא צפוי להוות פקטור במשחקים נגד יאנג בויז בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות, אך רוצים שיתחבר כמה שיותר מהר לקבוצה לקראת הליגה ושלב הבתים האירופי בו ישתתפו.

שימיץ' גבה הקומה התחיל את הקריירה בהיידוק ספליט ושיחק בהמשך גם באמפולי, לצ'ה וספאל האיטלקיות, זאגלבי לובין הפולנית ודונייסקה סטרדה הסלובקית. הוא צבר 14 הופעות בסרייה A במדי ספאל בשנים 2017-2019 וברזומה שלו גם 48 הופעות בסרייה B. באירופה אגב, יש לקרואטי רק הופעה אחת: 120 דקות עם היידוק ספליט נגד מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית בקיץ 2016. הצהובים ניצחו אז 3:4 בפנדלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully