וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מתגאים: "דגו מוכיח את עצמו, שחקני הבית משמעותיים"

20.8.2023 / 9:02

הירוקים מרוצים מכך שרפאלוב והצעירים סביבו נתנו את הטון בדרך לגמר גביע הטוטו, המאמן זכה למחמאות על כך: "הוא עושה דברים נפלאים". חלאילי שהצטיין עדיין לא זכה להצעה רשמית להארכת החוזה, בקבוצה מקווים לסגור את צירוף שימיץ' בימים הקרובים

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהניצחון אתמול (שבת) 0:2 על מכבי פתח תקווה וההעפלה לגמר גביע הטוטו. המאמן מסאי דגו עלה עם הרכב משני והותיר את הכוכבים שלו מחוץ לסגל, אך עדיין הצליח לסמן 'וי' ולהעפיל למשחק הגמר בעיצומו של קמפיין מוקדמות ליגת האלופות שיימשך ביום רביעי נגד יאנג בויז במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף.

במועדון החמיאו מאוד למאמן לאחר הניצחון המשכנע בהרכב חסר: "עד עכשיו מסאי עושה דברים נפלאים, הוא מוכיח את עצמו ומראה שיש לו קו ברור מאוד במשחק ואולי חשוב יותר בכל הנוגע לטיפוח שחקנים צעירים ושחקני בית, וזה לא בא על חשבון תוצאות", אמרו גורמים בקבוצה. בחיפה התגאו בעובדה שברוב המשחק השחקנים על כר הדשא היו שחקנים תוצרת בית והוסיפו: "זה ניצחון של בית ושל נשמה, הרבה זמן לא היו במכבי חיפה כל כך הרבה שחקני בית שראויים להיות חלק משמעותי מהרוטציה".

מחמוד ג'אבר, ענאן חלאילי, דין דוד שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
עדיין לא קיבל הצעה רשמית להאריך את החוזה. חלאילי/דני מרון

בחיפה החמיאו מאוד לשוער שריף כיוף שבמחצית הראשונה השאיר את הקבוצה במשחק. כמו כן, המחליפים רועי אלימלך ועילאי חג'ג' זכו לשבחים על היכולת. מי שעוד זכה למחמאות גדולות הוא רפאלוב: "ליאור מוכיח שגם בגיל שלו הוא יכול לתרום המון, הוא נלחם, הוא מנהיג והצעירים לידו פורחים", אמרו בחיפה.

עם כל הכבוד לכול המחמאות, מעל כולם בלט שוב ענאן חלאילי. השחקן עדיין לא קיבל הצעה רשמית להארכת החוזה, אלא רק מסרים שיש רצון לפתוח ולשדרג את חוזהו תמורת הסרת סעיף השחרור הנמוך מאוד בסך כמיליון יורו. הירוקים מאמינים שחלאילי יישאר בקבוצה ויהיה העונה פקטור משמעותי: "יש לו פיזיות של טופ אירופי, הוא יהיה פקטור מאוד משמעותי העונה ורואים את זה כבר", אמר גורם במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לורנצו שימיץ' במדי ספאל. Alessandro Sabattini, GettyImages
בחיפה ינסו לסגור את צירופו בהקדם. שימיץ'/GettyImages, Alessandro Sabattini

בעניין אחר, בקבוצה ינסו לקדם את החתמתו של לורנצו שימיץ'. הירוקים מעוניינים מאוד בבלם הקרואטי של אסקולי והודו: "ראינו אותו והוא יכול לשדרג את ההגנה משמעותית".

בחיפה מקווים לסגור כבר בימים הקרובים את העסקה ולצרף את השחקן, שאם יירשם עד יום שלישי יוכל ליטול חלק במשחקים נגד יאנג בויז. "הכוונה היא שהוא יהיה פקטור בליגה ובשלב הבתים, ברור שנגד יאנג בויז, גם אם הוא יגיע בזמן, זה לא אומר שהוא ייכנס ישר להרכב. זה לא יהיה נכון לעשות את זה" אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully