וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שוקלת לצרף את זוהר זסנו בהשאלה ממ.ס. אשדוד

20.8.2023 / 6:15

המגן צפוי לחתום על חוזה חדש באשדוד ולעבור קבוצה עם אופציית רכישה. האדומים שמרוצים מאזוגי וסניור מתלבטים אם לעשות מהלך. עטרה פירות וירקות תעניק חסות לקבוצה

תקציר גביע הטוטו: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:1 (2:3 בפנדלים)/ספורט1

אחרי שניצחה את הפועל חדרה בקושי רב בגביע הטוטו אחרי דו קרב פנדלים, הפועל תל אביב אופטימית לקראת פתיחת העונה בליגת העל. השליטה של הקבוצה לאורך רוב דקות המשחק נגד חדרה, החזרה של שחקני מפתח, הבישול של חוסה רודריגס והשער הראשון של מאוויס צ'יבוטה נטעו ביטחון בצוות המקצועי, שמשוכנע שהקבוצה מתחילה להתחבר ויכולה לעשות עונה יפה בליגה.

בקבוצה כעסו על החלטות השיפוט אתמול, אך אולי הם דווקא צריכים להיות מרוצים מהשיעור ששחקני הקבוצה לומדים. זו הפעם השלישית שהקבוצה לא מנצלת דקות טובות כדי להרוג משחקים וסופגת שער שיוויון לקראת הסיום. בכל משחקי ההכנה האדומים לא כבשו יותר משער אחד, נתון שאיתו הם יתקשו להצליח בליגה.

שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
האופטימיות חזרה. הפועל תל אביב/קובי אליהו
זוהר זסנו מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
יגיע לחודורוב? זוהר זסנו/קובי אליהו

עומר סניור זכה בסיום למחמאות מהמאמן מייקל ולקאניס. יחד עם זאת, עשוי להגיע חיזוק בעמדה שלו: זוהר זסנו אמור לחתום השבוע על חוזה חדש באשדוד ולקבל אישור לעבור בהשאלה עם אופציה לרכישה. ג'קי בן זקן צפוי לדרוש סכום כספי עבור השאלת השחקן, ואופציית הרכישה צפויה לעמוד על כ-500-700 אלף יורו. עדיין לא ברור אם הפועל תל אביב תלך בכל הכח על השחקן, כשבמקביל לפחות שתי קבוצות נוספות מעוניינות בו.

החזרה של עומרי אלטמן ואלן אוז'בולט משמעותית מאוד גם ברמה המורלית עבור המועדון, אך כולם יודעים שהחל מהשבוע הבא יכולת טובה וניסיונות עם השחקנים הצעירים לא יספיקו, אלא רק התוצאות ייבחנו. אמנם סדר המשחקים של הפועל תל אביב בחמשת המשחקים הראשונים הוא אולי הקשה בליגה, אך עדיין במועדון רוצים להתחיל טוב את הליגה ומאמינים שאפשר לנצח בדוחא, לקבל ביטחון ולבנות עליו להמשך.

עטרה פירות וירקות. צחי קיבנשטיין,
עטרה פירות וירקות/צחי קיבנשטיין

עטרה, חברת השיווק לפירות וירקות, תעניק חסות להפועל תל אביב. במסגרת החסות החברה תספק את כל התוצרת החקלאית המשמשת את שחקני הקבוצה ואת הצוות המקצועי. עטרה נבחרה על ידי שף הקבוצה מתוך חשיבות הבחירה בספק מזון בריא ואיכותי לשחקנים. הסכם החסות מתייחס לעונת הכדורגל 23-24.

חברת עטרה, המעסיקה 300 עובדים, נחשבת היום לאחת החברות הפרטיות הגדולות לשיווק פירות וירקות. החברה הוקמה על ידי משפחת חקלאים מהגלבוע והיא מספקת פירות וירקות למגוון לקוחות עסקיים. עטרה גם מפעילה רשת חנויות ואתר אונליין תחת המותג שוקיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully