וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שועה חייב להיות בסגל לפתיחת הליגה. זאת שערורייה אם לא"

20.8.2023 / 6:05

שחקני בית"ר מודאגים מהסגל המוגבל לקראת המשחק מול הפועל חיפה: "מתחילים במינוס 4, אם לא נצבור נקודות בהתחלה כל העונה יכולה להתפרק". פריידי וקריאף צפויים להיות כשירים. הקבוצה בשיחות עם החלוץ הקוסטה-ריקני מיירון ג'ורג', אך ספק אם יגיע

תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים 4:1 לפאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

כעס גדול בבית"ר ירושלים על השיפוט בעקבות הפנדל שנשרק לזכות הפועל ירושלים והוביל אמש (שבת) להפסד 1:0 בדרבי הגביע הטוטו. בבית"ר אמרו בסיום: "זה קרה גם באלוף האלופים פעמיים וגם היום, החלטות שיפוט הזויות גומרות משחקים, זה לא אמור לקרות ברמות האלה. סילבה אפילו לא נגע בשחקן, לא היה מגע, והשופט שורק בכזאת החלטיות בדקה כזאת, זה פשוט מביך. זה לא מתאים לכדורגל מקצועני".

בצד המקצועי, במועדון היו שבעי רצון מהעובדה שהסגל שעמד לרשות גל כהן נתן את הכל על המגרש. במועדון מקווים להחתים במהלך השבוע לפחות שחקן אחד שנמצא במסגרת קבוצתית אחרת ויוכל להשתלב מיידית, כאשר במקביל, הערכת הצוות הרפואי היא שפרד פריידיי ואופיר קריאף יהיו כשירים למשחק פתיחת העונה בבלומפילד נגד הפועל חיפה שייערך בשני הבא.

שחקני בית"ר ירושלים עם השופט שניר לוי. ברני ארדוב
"פשוט מביך". שחקני בית"ר עם השופט שניר לוי/ברני ארדוב

שחקנים במועדון התייחסו אתמול לפרשת ירדן שועה ואמרו באופן חד משמעי: "בסגל הנוכחי, בלי שועה אנחנו נחותים. איבדנו את כל ההתקפה, לא יודעים מה צריך לקרות ואיך, אבל הוא צריך להיות בסגל להפועל חיפה. אם לא, זאת תהיה שערורייה. אנחנו עם מינוס 4 נקודות ואם נפתח רע, כל העונה הזאת יכולה להתפרק לנו". שועה עצמו אמר לשחקנים כי הוא מוכן להפחית מעט מדרישותיו, אך מתעקש על כך שסעיף השחרור יהיה נמוך יותר מהדרישה של בית"ר, שרוצה להעמיד אותו על כ-1.5 מיליון יורו.

בנוגע לרכש, בית"ר מנהלת מגעים עם החלוץ הקוסטה-ריקני מיירון ג'ורג' בן ה-27, המשחק בקבוצת פו מהליגה השנייה בצרפת, אך בשלב זה לשחקן יש אופציות נוספות וספק אם יגיע לבירה. במקביל הוגשו הצעות לשני חלוצים נוספים. בנוסף לחלוץ תצרף הקבוצה בלם וקשר אחורי בעמדה מספר 6, כאשר איסמעילה סורו בשלב זה לא על הפרק לאחר שנעלם למועדון ולא עונה לשיחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בביצועיו של מיירון ג'ורג'

על רקע העזיבה הצפויה של טרזייה תומא, בבית"ר רוצים את עידו שחר, בעוד הוא מעדיף לצאת לחו"ל. המשמעות היא שבית"ר תצטרך להתפשר בעמדה זאת על שחקן ישראלי, או שתוותר על שחקן כנף זר ותישאר עם שחקנים הסגל הנוכחי בעמדה זאת - דור מיכה, טימוטי מוזי ואמיר ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully