וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף וויטי צפוי להצטרף לאימוני הפועל תל אביב

בשל הקו הקדמי החסר, האדומים יצרפו את אקס עירוני נס ציונה לתקופת ההכנה. אם ירשים, ייתכן שיחתום גם להמשך העונה. פערים במשא ומתן עם ג'סטין ג'קסון

הפועל תל אביב עוד לא הספיקה לפתוח את ההכנה לעונה החדשה, אבל כבר דואגת לשפצורים בסגל שיוביל אותה לפחות בתקופה הקרובה. אקס עירוני נס ציונה, ג'ף וויטי, צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה - ואם ירשים, ייתכן שיחתום על חוזה לזמן ממושך יותר.

האדומים זקוקים לעיבוי בקו הקדמי, לאור פציעתו של ג'יילן הורד והיעדרותו של קייל אלכסנדר, שיופיע במדי נבחרת קנדה בגביע העולם. הורד ייעדר שבועיים לפחות, ורק בהמשך יתברר כמה זמן יחמיץ. בתוך כך, התגלו פערים כספיים במשא ומתן עם ג'סטין ג'קסון שמועמד להצטרף לקבוצה.

ג'ף וויטי שחקן עירוני נס ציונה. דני מרון
ינסה להרשים את פרנקו. וויטי/דני מרון

וויטי (33, 2.13) שיחק בהצלחה בליגת העל בעונת 2019/20 והעמיד ממוצעים של 13.8 נקודות, 10.7 ריבאונדים ומדד 24 למשחק במדי נס ציונה. בשנתיים האחרונות הוא הופיע וויטי במדי בילבאו, ורשם 7.6 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בליגה הספרדית.

וויטי נשוי לישראלית ויש להם ילדה משותפת, ובעבר הביע את רצונו להפוך לאזרח המדינה, אבל עדיין לא פתח בהליך לקבלת תעודת הזהות.

אגב, הורד הצטרף להפועל תל אביב בנסיבות דומות אשתקד; אז, כשתומר גינת החמיץ את תקופת ההכנה בשל הופעתו עם נבחרת ישראל ביורובאסקט, הגיע הזר האלמוני - ונשאר לבסוף עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully