וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימיץ' מועמד למכבי חיפה. דגו: "לחלאילי יש עוצמות מטורפות"

19.8.2023 / 21:36

הירוקים שואפים לצרף את הבלם הקרואטי בשבוע הבא. המאמן החמיא למחליף שהעלה לגמר גביע הטוטו: "צמא ועושה הכול כדי להצליח"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה חגגה הערב (שבת) עלייה לגמר גביע הטוטו עם ניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה, אבל במקביל ממשיכה לחפש בלם נוסף לחיזוק הסגל, לאחר שהתפנה מקום של זר בעקבות המעמד שניתן לדניאל סונדגרן כישראלי. מי שמועמד לירוקים הוא הבלם לורנצו שימיץ', שהיום נותר על הספסל של אסקולי, ככל הנראה לקראת מעבר אפשרי.

הקרואטי בן ה-27 היה מועמד למכבי נתניה לפני כשנה וחצי, ובקיץ שעבר חתם בקבוצה האיטלקית. הוא רשם 26 הופעות בסרייה B, בעונה בה אסקולי סיימה במקום ה-11. העונה הוא הספיק לרשום 90 דקות בהפסד 3:1 לוורונה בסיבוב הראשון בגביע.

במכבי חיפה ינסו לקדם את העסקה כדי שהשחקן יצטרף כבר בשבוע הבא. בקבוצה מודעים לכך שבכל מקרה הבלם לא צפוי להוות פקטור במשחקים נגד יאנג בויז בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות, אך רוצים שיתחבר כמה שיותר מהר לקבוצה לקראת הליגה ושלב הבתים האירופי בו ישתתפו.

שימיץ' גבה הקומה התחיל את הקריירה בהיידוק ספליט ושיחק בהמשך גם באמפולי, לצ'ה וספאל האיטלקיות, זאגלבי לובין הפולנית ודונייסקה סטרדה הסלובקית. הוא צבר 14 הופעות בסרייה A במדי ספאל בשנים 2017-2019 וברזומה שלו גם 48 הופעות בסרייה B. באירופה אגב, יש לקרואטי רק הופעה אחת: 120 דקות עם היידוק ספליט נגד מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית בקיץ 2016. הצהובים ניצחו אז 3:4 בפנדלים.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. דני מרון
מרוצה מהצעירים. מסאי דגו/דני מרון

המאמן מסאי דגו אמר בסיום: "אני שמח לראות את כל החבר'ה הצעירים האלה, במיוחד אלה שנכנסו במחצית השנייה והביאו רוח מדהימה אחרי מחצית ראשונה לא טובה. בשבילם 10 דקות זה עולם ומלואו ואני שמח שהם עולים ככה ומחזירים. ענאן זה ילד מיוחד, אחד הילדים שעובדים הכי קשה ממה שראיתי בחיים שלי. יש לו עוצמות מטורפות לכדורגל שלנו, הוא צמא ועושה הכול כדי להצליח. יהיה קשה לשתף את כולם, אבל אני יודע שיש עונה מאוד ארוכה עם שלב בתים אירופי, גביע המדינה, גמר גביע הטוטו. החבר'ה יקבלו עוד הרבה צ'אנסים השנה".

איש המשחק ענאן חלאילי הוסיף: "מסאי אמר לי כשנכנסתי - 'תרגיש כמו בנוער, תשחק עם ביטחון. תעשה מה שבא לך על המגרש'. אני ממשיך לקבל דקות ועם הפנים ליום רביעי. מסאי מקדם אותי, משפר אותי, הוא היה עובד איתי על סיומות כבר בעונה שעברה. בעזרת השם אשחק גם ברביעי. למה שלא נקבל דקות גם במאני טיים? יש פה מלא שחקנים צעירים טובים, נוכיח למסאי שמגיע לנו".

עוד בוואלה!

קשת בענאן: חלאילי כיכב, מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו

לכתבה המלאה
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
"למה שלא נקבל דקות גם במאני טיים?". ענאן חלאילי/דני מרון

בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה: "משהו התפרק לי בחילופים, אבל אני לא מסתכל רק על המחצית השנייה. במחצית הראשונה היה תענוג לראות את הקבוצה. אבל כשאתה משחק מול מכבי חיפה ולא כובש, אתה משלם. היה צריך להיות 0:3 לנו בדקה ה-30. אני מאוד מרוצה מהקבוצה, הגענו לחצי גמר גביע הטוטו והבאנו משחק מעניין לפתח תקוה. עכשיו יש לי שבוע לתקן כדי שנבוא מוכנים להפועל ירושלים בליגה. אני מתרגש לחזור לליגת העל, אחרת הייתי פורש. אני חי את הכדורגל".

בן שהר, ששיחק לראשונה מול מכבי חיפה מאז נפרד ממנה: "כולם ראו את מכבי פתח תקוה טובה היום, במיוחד במחצית הראשונה. אבל ככה זה מול קבוצות חזקות - אם אתה לא כובש, אתה סופג. הפסדנו היום, אבל אנחנו יוצאים על המחמאות. נבוא מוכנים לקראת הליגה, נלמד מהטעויות ונמשיך הלאה. כולם אמרו שזה משחק פיקנטי אחרי מה שעברתי. ברור שיש לזה קצת ערך מוסף אחרי מה שעברתי בחיפה, כן רציתי לכבוש, אבל ככה זה בכל משחק. אני לא מונע מאגו, אני בא לשחק כדורגל, זה הכיף שלי. כשאתה בא מהמקומות הגדולים לוקח זמן להסתגל, אבל גם מכבי פתח תקוה זה מועדון גדול. אני לא מצטער או מתחרט, גם כאן יש שאיפות. היו לי עוד הצעות, אבל רוצים לשחק כאן כדורגל התקפי וטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully