וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מכוונת לגמר גביע הטוטו: "לא נוותר מראש על שום תואר"

19.8.2023 / 12:34

מסאי דגו מתלבט לגבי המערך ועשוי לעלות גם גוני נאור כבלם שלישי בקרב על גמר גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה (שבת, 19:30, ספורט2). ירין לוי וחמזה שיבלי יפתחו, שואו יערוך בכורה. רפאלוב ישמש כקפטן

חצי גמרהסתיים19/08/2023
מכבי פתח תקוה
    0
    • (73) חלאילי
    • (81) דוד
    מכבי חיפה
    תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:3 על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

    במכבי חיפה מכוונים בעיקר למשחק מול יאנג בויז ביום רביעי במסגרת פלייאוף ליגת האלופות, אך במועדון רוצים מאוד להפעיל הערב לגמר גביע הטוטו כשיתארחו אצל מכבי פתח תקוה (19:30, ספורט2). דגו כמובן יערוך רוטציה רחבה, כאשר כמעט כל שחקני ההרכב הקבועים יישארו על הספסל. לפי התרגולים עושה רושם שמסאי דגו מתלבט אם לעלות במערך של שלושה בלמים, כשבמקרה כזה גוני נאור ישמש כבלם השלישי לצד רמי גרשון ואורי דהן.

    מי שאמור להיות ההפתעה בהרכב הוא ירין לוי הצעיר. בחיפה מעריכים מאוד את לוי והיום צפויים לתת לו קרדיט. גם שחקן הרכש מנואל שואו צפוי לפתוח בהרכב, כשאריק שוראנוב יהיה בשפיץ. מי שיפתח בהרכב בעמדה מספר עשר הוא ליאור רפאלוב שישמש כקפטן לאור הישארותו של צ'ארון שרי מחוץ לסגל.

    אריק שוראנוב, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
    הזדמנות בהרכב. שוראנוב/מאור אלקסלסי

    למרות ההרכב המשני הירוקים נחושים להעפיל לגמר גביע הטוטו בייחוד לאור העובדה שכמעט עשרת אלפי צופים ירוקים צפויים להיות ביציעים באיצטדיון שלמה ביטוח הערב. " יש פה הרבה שחקנים טובים שרוצים לקחת את ההזדמנות ולהוכיח עצמם" אמר גורם במועודן" לא נוותר מראש על שום תואר" , שחקנים כמו רפאלוב, דין דוד, שוראנוב ואחרים הם שחקנים שבטופ גם אם הם לא שיחקו בהרכב לאחרונה".

    הרכב משוער: שריף כיוף, מאור קנדיל, רמי גרשון, אורי דהן, גוני נאור, חמזה שיבלי, מנואל שואו, ירין לוי, ליאור רפאלוב, אריק שוראנוב, דין דוד.

    • עוד באותו נושא:
    • מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully