וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון עם קבלת פנים חמה לאמין נואה: "לא ציפיתי לזה"

18.8.2023 / 16:11

האוהדים קיבלו את הפורוורד הצרפתי בנתב"ג: "עכשיו אני יודע מה מצפים ממני. היו הרבה הצעות וזה היה הפרויקט הטוב ביותר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8/ספורט1

אמין נואה, משחקני הרכש המסקרנים של הפועל חולון לעונה הקרובה, נחת היום (שישי) בישראל וזכה לקבלת פנים חמה בנתב"ג מהאוהדים הסגולים. הפורוורד הצרפתי שיחק בעונה שעברה בווילרבאן מהיורוליג, כשזו הייתה הקדנציה השנייה שלו בקבוצה שבה שיחק גם בין 2015 ל-2021. חוץ מווילרבאן שיחק נואה גם באנדורה מהליגה הספרדית ובשטרסבורג, וכעת הוא מגיע למדינה שלישית בקריירה.

"אני מאוד שמח להיות כאן, רק רוצה להינות, לשחק את המשחק שלי, להציג את הכישרון שלי על המגרש", אמר נואה עם נחיתתו, "לא ציפיתי לקבלת הפנים הזו, עכשיו אני יודע מה מצפים ממני".

נואה אמנם שיחק ביורוליג מספר עונות, אך כעת הוא ישוב לשחק עם חולון בליגת האלופות של פיב"א שבה שיחק בעברו הרחוק: "שיחקתי פעם במסגרת הזו לפני 6-7 שנים, מכיר את התחרות ורוצה לקחת את חולון לרמות הגבוהות ביותר. הייתי ביורוליג אז אני יודע מה זה לשחק במסגרת בכירה".

"היו לי הרבה הצעות, לקח לי זמן להחליט, זה היה הפרויקט הטוב ביותר", סיפר נואה, שהודה כי שמע מנועם יעקב שהכיר אותו בווילרבאן דברים טובים, "לקחתי שלוש אליפויות בצרפת ובשביל זה אני משחק. אני יודע שחולון לקחה אליפות לפני שנתיים. המאמן עמית שרף מצפה ממני להרבה, לשים את הקבוצה ברמה הגבוהה ביותר. אני רק בן 26 אבל עם ניסיון של שבע שנים כמקצוען, כולל ביורוליג. זה אתגר חדש בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully