וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל חסר בבית"ר בדרבי, גרצ'קין ייעדר מנגד: "הליגה יותר חשובה"

18.8.2023 / 7:25

אבוקסיס צפוי לפתוח עם קורסיה, ברקוביץ' ודבוש במשחק על המקום החמישי בגביע הטוטו (שבת, 20:30, ספורט4). זיו אריה מתלבט היכן יאו יתופקד

תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים 4:1 לפאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל ירושלים הייתה מאוכזבת השבוע מאי ההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו, אבל אין יותר טוב מאשר דרבי כדי להרים את האווירה, והמפגש עם בית"ר מחר במשחק על המקום החמישי בגביע הטוטו הוא הזדמנות מבחינת המועדון.

מקס גרצ'קין שמתאושש מפציעה ייעדר, אופק נדיר ימשיך לקבל קרדיט ב-11, ועדיין לא ברור אם אלוז' יאו יפתח כבלם או כמגן. על אף העובדה שלא כבש שער שדה, במועדון יש שביעות רצון מההשתלבות של החלוץ האסטוני ראונו סאפינן, ומשוכנעים כי יכולתו תתבטא בשערים בקרוב.

עומר קורסיה, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בית"ר תיאלץ "לגרד 11 שחקנים". עומר קורסיה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בית"ר תעלה מחר למשחק בסגל חסר. פרד פריידי, אופיר קריאף ויובל אשכנזי ייעדרו, בעוד דן עזריה התאושש מפציעה וצפוי לפתוח. גם עומר קורסיה, אמיר ברקוביץ' ונהוראי דבוש עשויים להיכלל בהרכב. "נגרד 11 שחקנים ונעשה את המקסימום, זה בסך הכל משחקי דירוג, הליגה הרבה יותר חשובה", הודו במועדון.

אז עוד שבוע תגיע גם הליגה והחל ממחר, ירדן שועה לא מתלבש למשחקים עד שיחתום על חוזה חדש. הפערים בין הצדדים עומדים על 20 אלף שקל נטו לחודש והסכום של סעיף השחרור בקיץ הבא. בשלב זה אין קבוצה שמנסה לצרף את שועה, וייתכן שהצדדים יחזרו לשיחות בשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: טדי
קהל: 4780

הבעיה של בית"ר היא שבניגוד לאנרגיות שהיו לפני חודשיים, הקהל מאבד אמון ומתייאש. יש כבר אוהדים שמוכרים את המנוי ולא מוכנים לקבל את מהלכי הקיץ של הקבוצה, עם עזיבה של כוכבים והתמהמהות בהחתמה של מחליפים ראויים.

בבית"ר ערים לקולות מהקהל, אבל משוכנעים שעד לשבוע הבא תצליח הקבוצה להחתים שחקן ועד תום החלון ב-20 בספטמבר יצטרפו בסך הכל ארבעה שחקנים. מצד שני, גם במועדון מודים: "נעשו טעויות הקיץ, נלמד מזה. בשבועות הקרובים יושקעו 4 מיליון שקל בשחקנים שאמורים להרים את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully