וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנוער של מכבי חיפה להפועל תל אביב: עידו אלמישלי חתם לשנתיים

17.8.2023 / 14:30

שחקן הכנף בן ה-19 מצטרף לסגל של מייקל ולקאניס בבוגרים, לאדומים אופציה להאריך את החוזה איתו עד קיץ 2027

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.8/ספורט1

אחד מכוכבי קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שזכתה באליפות, הצטרף להפועל תל אביב: האדומים הודיעו היום (חמישי) על החתמתו של שחקן הכנף עידו אלמישלי בן ה-19, שחתם לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות. בהפועל תל אביב אישרו שאלמישלי מצטרף לקבוצה הבוגרת ויהיה חלק מהסגל של מייקל ולקאניס.

אלמישלי גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ולמעשה שיחק בכל קבוצות המחלקה הירוקה. בשתי העונות האחרונות שיחק בקבוצת הנוער, במדיה כבש 26 שערים בליגה ובגביע המדינה - בעונה החולפת הבקיע 10 שערי ליגה והוסיף עוד שלושוה בגביע ועונה קודם לכן הבקיע 13 שערי ליגה.

עידו אלמישלי, שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מהנוער של מכבי חיפה להפועל תל אביב. אלמישלי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

כידוע, הפועל תל אביב מנסה לצרף ממכבי חיפה גם את המגן הימני הצעיר רועי אלימלך, אך בשלב זה הירוקים מסרבים להשאיל עם אופציית רכישה ולכן השחקן קרוב יותר לאחת הפתח תקוואיות.

הפועל תל אביב תפגוש בשבת את הפועל חדרה למשחקי הדירוג, כאשר עומרי אלטמן ישחק לראשונה מאז הגיע, עד 45 דקות בהתאם להרגשתו, כאשר מחר לאחר האימון המסכם יוחלט סופית האם גם אלן אוז'בולט יתלבש לראשונה הקיץ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אור בלוריאן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"תהליך שייקח זמן". בלוריאן/ברני ארדוב

לקראת המשחק אמר הבלם אור בלוריאן: "אני חושב שהראנו יכולת טובה ופוטנציאל גדול - אך כמובן שיש עוד איפה לשפר ולהשתפר. אמנם עוד לא ניצחנו, אבל אני בטוח שהתוצאות יגיעו בליגה, שהיא הדבר האמיתי. יש לנו חדר הלבשה מגובש ואווירה מדהימה, יש הרגשה טובה וכיפית להגיע למתחם האימונים. אני חושב שהכימיה בין השחקנים מצוינת והשילוב של הצעירים והמנוסים מטיב עם כולנו. אני בטוח שהחברות הטובה בחדר ההלבשה תבוא לידי ביטוי גם במגרש".

עוד אמר הבלם שהגיע מהפועל באר שבע הקיץ: "נעשה במועדון שינוי ענק הקיץ, וזה תהליך שייקח זמן. כמובן שאנחנו שואפים הכי גבוה שאפשר העונה: אם זה לרוץ בגביע עד הסוף ובליגה להסתכל על כל משחק לגופו, לבוא לכל משחק במטרה לנצח ולצבור כמה שיותר נקודות לפני תחילת הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully